Latest Posts

Vesničané v USA! - Boston & New York

By 2:31


Čau Ahoj! ♥


Ve středu 10.2. se Vojta, Šimon a Nikča (bráchové a kamarádka) vydali na velké dobrodružství za velkou louži! Letěli nejdřív do Londýna, potom do Bostonu a do New Yorku, v New Yorku strávili noc a autobusem přijeli ve čtvrtek do Bostonu (neptejte se proč nemohli vysednout už v Bostonu z letadla, taky to nevíme :D) a z Bostonu vlakem za mnou! Když konečně přicestovali, bylo to zvláštní vidět je po více než osmi měsících!


Protože vlakem přijeli v době, kdy jsem ještě pracovala, musela je za mě vyzvednout Lucinka (taky au pair) a přivezla mi je domů. Od Lucinky jsem dostala svou vůbec první valentýnku v životě, děkuji Lucinko ♥ !
Shledání bylo, jak jinak, dojemné... dostala jsem nějaké dárečky ještě k vánocům a byla to taková pohoda :). Potom přijela HM a HD, tak se seznámili, pokecali jsme no a my jsme potom vyrazili na večeři do Beerworks. Bylo to moc fajn, ale všichni jsme po 9PM padli do postele, abychom byli ready na další den!


V pátek ráno jsme posnídali společně s HM, Viv a Cel a pak jsme se jeli podívat do města Provincetown na Cape Code, kde už jsem jednou byla s Terezkou, do města homosexuálů. Kvůli zimě, bylo skoro všechno zavřené, ale i tak je město moc hezké. Vyšli jsme si k rozhledně a tak, byli jsme na pláži a potom jsme si zašli na oběd na pizzu, tam se nás jedna servírka po chvíli zeptala jestli jsme z Česka, protože nás slyšela říct slovo "dobře" .. Wow! :D Za celých 8 měsíců se mi v USA nic podobného nestalo. Začala si s námi povídat a říkala, že byla zasnoubená s jedním českým Honzou! Učila se kvůli němu česky, takže proto hned poznala, že se bavíme česky. Ona sama pochází z Řecka a prý přímo v Provincetown žijí nějací Češi a snad i Slováci :).
Když jsme se vraceli z Provincetown, na dálnici byla autonehoda, která vypadala docela děsivě, auto na střeše, máme to myslím dokonce natočené, tak se to pak možná objeví ve vlogu! Chtěla jsem je vzít do státního parku World's end, ale moje GPS to vzala nějak doslovně a dovezla nás na nějaké místo, kde byla už jenom slepá ulička a pak oceán :D. Kdybyste někdo tedy chtěli vědět, kde je konec světa, zeptejte se mé GPS!
V autě jsme se celou cestu něčemu smáli a začala se dost objevovat hláška: "To my nevíme! My nejsme zdejší!" .. Kterou jsme nejdřív s Nikčou vůbec nechápaly, ale potom nám doma kluci pustili jeden vine na youtube, který vlastně vůbec není vtipný, ale nám to prostě přijde vtipné a celou dovolenou jsme už říkali tuhle hlášku!
Na večeři jsme si potom dali řízky, které si dovezli ještě z Česka i s chlebem! :D Hostmum taky ochutnala a říkala, že já je dělám lepší (i když.. přece jenom tyhle řízky nebyly nejčerstvější :D).. Potom jsme si společně pustili film - Machři 2 - a v 10 hodin jsme šli spát.

Multifunkční žena!

Další den ráno jsme vstávali v 7, udělali si svačinu a vyrazili jsme směr Braintree, kde jsme nechali auto a jeli metrem do Bostonu. V Bostonu bylo pouze -21 stupňů, takže velké teplo, počasí jako stvořené na celodenní výlet! První zastávkou byl Frog Pond, kam jsme chtěli jít bruslit, ale bohužel otevírali pro veřejnost až v 10, tak jsme si jen prošli park a šli směrem k State house (Státní dům).

 


Dál jsme pokračovali k Old state house (bývalý státní dům), King's Chapel (Královská kaple) a potom k Old town hall (bývalá městská radnice). Tam jsme šly dovnitř, protože je to momentálně muzeum a dárkový obchod! A hlavně nám byla zima, tak jsme se museli trochu ohřát!


Když jsme nakoupili a ohřáli se, pokračovali jsme k Holocaust memorial (památník holokaustu), který je moc hezky udělaný.



Po cestě do Quincy Market si Šimon našel nového kamaráda, se kterým se dal hned do řeči.
V Quincy Market jsme se moc dlouho neohřáli a hned jsme přešli na mé oblíbené houpačky.



A jelikož byl čas oběda zašli jsme si na pizzu v East North (little italy), což je mé oblíbené místo a kousek pizzy tam stojí asi 3$ a je výborná!
Zapomněla jsem zmínit, že hned po tom, co jsme vyšli z metra u Frog Pond se mi vybil mobil, takže jsem jako malý závisláček dost trpěla!
Když jsme se najedli šli jsme pěšky na Bunker Hill Monument s výhledem na celý Boston, je to zadarmo, takže doporučuji! Ale museli jsme zdolat 294 strmých schodů, což nás samozřejmě vůbec neodradilo!


Když jsme zdolali Bunker Hill Monument, sedli jsme si na sváču, že si dáme jabko, chudák Šimon z toho byl špatný, protože v něm měl červíka :D.



Jelikož se nám chtělo na záchod, museli jsme jít ještě do muzea, které bylo hned naproti monumentu, ale zaujalo nás tak moc (bylo zdarma), že jsme tam chvilku zůstali a dokonce si společnými silami vyrobili vlastní monument z papíru!


A protože jsme splnili náš projekt na jedničku, dali jsme se na cestu zpět, kam jinam než do Primarku, po cestě jsme ale stavili v Dunkin Donuts, protože nám po těch 3km trochu vyhládlo! Ale jelikož jsem měla vybitý mobil, seděla jsem tam a povídala si sama se sebou, protože tam měli wifi a ti 3 prostě museli na facebook! :D
V Primarku jsme se rozdělili na 2 týmy - holky & kluci a dohodli se, že za 45 minut se sejdeme u vchodu. Nejdřív jsme si musely s Nikčou zkusit všechny možné a nemožné kraviny, a kdo by to byl řekl, 45 minut uběhlo tak rychle, že z toho najednou byla hodina a my jsme samozřejmě měly zpoždění.. :D Šimon už nedočkavě čekal, Vojta se rozhodl nás jít hledat, abychom mu pomohly s výběrem brýlí, tak jsme ho musely jít najít. Asi po 15 minutách jsme ho opravdu našly, šly si zkusit naše vybrané oblečení, zaplatily a všichni jsme odešli.

Takhle intenzivně jsme hledaly Vojtu!

Potom jsme si na chvilku zašli do Chinatown, ale byla pořád hrozná zima asi -18°C, takže jsme málem umrzli a raději se vydali na cestu zpět! Šimon si náramně užíval natáčení vlogů a neodradila ho ani strašná zima a to, že neměl rukavice! V autě jsem si konečně mohla dát nabít mobil a měla jsem dokonce sms od HM. Rychle jsme jeli domů na společnou večeři a užít si večer!
Po večeři se HD rozhodl ochutnat slivovici, kterou mu kluci přivezli a nějak nezůstali jen u toho, takže já s Nikčou jsme se přesunuly do pokoje na babský pokec, mezitím, co "up 21" popíjeli v obýváku! :D
Kolem půl 11 jsme šli všichni spát, abychom byli ready na další den.


V noci na neděli mě vyděsil Šimon, když mě v noci vzbudil, protože mu bylo špatně. Ráno jsme šli do kostela na mši, vrátili se domů vysadit Šimona, aby si mohl jít lehnout no a my jsme jeli nakupovat! Šimon nebyl sám doma, už přijeli děda s babičkou a Earlem, tak se alespoň seznámil. Nejdřív jsme se stavili v mekáči na oběd, pojedli jsme a jeli jsme do Wrentham Village Premium Outlets. Nakupovali jsme nakupovali, ale byla nám hrozná zima, a tak jsme se rozhodli přejet někam do nákupního centra, abychom nemuseli pořád přecházet mezi obchody venku. Potřebovali jsme zajet do speciálního sportovního obchodu Dick's, kde byla fakt sranda :D. Měli tam fakt super svalnaté figuríny! :D A když si Vojta zkoušel klobouk a nechápal, proč se nám to nelíbí, pokusila se mu to Nikča ukázat tak, že si zkusila klobouk, ve kterém, jak řekl Vojta sám, vypadala jako lovkyně motýlů :D! Posoudit to můžete sami..


Když jsme přijeli domů, udělali jsme si na večeři pravé americké hot dogy a potom jsme šli hrát super hru, kdy jeden z nás dostal na čelo "jmenovku" a musel uhodnout čím nebo kdo právě je.
Začali jsme tím že Vojta byl holubí trus, pokračovali tak, že jsem byla pirát silnic (což jsem mimochodem neuhodla, protože to vážně nejsem! :D), potom jsem byla mé vlastní já, Nikča byla například obal na mobil a tak podobně..
Kluci se potom šli dívat na hokej, hrál Jarda Jágr a to, že kvůli tomu nemuseli vstávat ve 2 ráno, byl vážně zážitek! :D My jsme si s Nikčou pustily Anděl Páně, ale asi za 10 minut jsme obě usnuly, takže jsme z toho nic neměly :D .

Neděle z Šimonova pohledu :D

V pondělí jsem pracovala od 7AM do 1PM, jela jsem nakoupit, na oběd jsem udělala tortelliny plněné sýrem se zeleninou a pak si děti převzala babička s dědou a mně tím začala týdenní dovolená!
Jeli jsme se podívat do Scituate k majáku, kde byla fakt sranda, protože kameny kolem byly celé zamrzlé a my jsme se rozhodli, že se po nich "projdeme", ale nějak jsme se odtud nemohly s Nikčou vyškrábat a museli nás kluci zachraňovat :D. Potom jsme jeli na Nantasket beach, kde nejdřív na ledu uklouzl Šimon a pak i Nikča, ale nebudeme škodolibí :D ..
Po našich krátkých výletech jsme jeli do Stop&Shop, aby si výletníci nakoupili vítané domů. S Nikčou jsme potom pekly brownies, do kterých jsme omylem daly asi tak 5x víc vody než mělo být, ale zachránily jsme to a byly výborné, jenom Vojta je nazýval briketami :D ..
Potom jsme nasmažily velkou kopu řízků, abychom na cestu do NYC měli sváču jako praví Češi! :D
Večer jsme se konečně podívali na Anděl Páně, všichni jsme se sbalili do NYC a já jsem pomáhala překládat návod na lívance, aby to Nikča nemusela vést v krabici a zbytečně tím zabírat místo v kufru, což se jí ovšem stalo osudným..

SCITUATE LIGHT HOUSE

NANTASKET BEACH

ŘÍZKY


V úterý ráno jsme jeli k metru do Braintree, kde jsem chtěla nechat auto, ale garáže u stanice byly plné, takže jsem přejela k nákupnímu centru, kde je sice parkování pouze pro zákazníky s varováním na odtažení na vlastníkovi náklady, ale bohužel nebyl čas to jinak vyřešit, odjeli jsme metrem do Bostonu na autobus a autobusem do NYC. V buse jsme si pospali, natočili kousek do vlogu, Šimon dělal úkol do školy a tak různě. V NYC hrozně pršelo, takže jsem hned přejeli do Brooklynu na byt. Volala jsem na Kolibu, abych udělala na večer rezervaci a dost mě překvapilo, když jsem po zvednutí hovoru uslyšela "Restaurace Koliba, prosím...?" :D .. Každopádně venku přestalo pršet a my vyrazili na Kolibu! Když jsme přišli u baru seděl někdo, kdo mi byl hodně povědomí. Ptala jsem se kluků, jestli to není hokejista Jirka Sekáč, ale bylo mi řečeno že ne.. No každopádně mi to nedalo, hned jsem ho googlila a porovnávali jsme ho s fotkami, ale nemohli jsme se shodnout jestli je to on nebo ne, potom jsem se zeptala slečny servírky a už jsem se Šimonem pádila pro fotku, protože mi potvrdila, že je to on! Nakonec jsme se s ním několikrát vyfotili, pokecali, byl moc milý a ochotný! Teď už hraje v Arizoně, ale tou dobou hrát za Blackhawks, na které jsme s klukama další den šli do Madison Square Garden! Slíbili jsme mu teda, že budeme fandit a rozloučili se. Při odchodu nám ještě popřál hezký večer a dobrou chuť! Ale protože asi měsíc jsem měla jeho snapchat, poslala jsem snapchat, že jsme na Kolibě, a protože jsem mu už před tím někdy posílala snapy, tak si to spojil a napsal mi na snapchatu zprávu, že to byla dobrá náhoda a že nám přeje dobrou chuť! No dovedete si (holky) představit, jak mi bylo! :D Slavný hokejista mi napsal zprávu :D! Můj splněný sen! Co byla oproti tomu ta svíčková, kterou mi vzápětí přinesli?!


Po večeři jsme se cestou na byt stavili podívat na noční Times Square, ale jen na chvilinku, protože se nám všem chtělo moc spát!


A už byla středa! Vstali jsme, udělali si snídani a metrem jeli k Brooklyn bridge. Nejdřív jsme šli do Brooklyn brigde park, kde je krásný výhled na Manhattan a taky jde vidět na Sochu Svobody! Když jsme si pořídili slušný počet fotek a videí, přešli jsme Brooklyn Bridge a šli do Bryant parku, abychom si líp prohlédli Sochu Svobody, metrem jsme potom přejeli k One World Trade Center, ke Ground Zero, což je památník za oběti 11/9/2001 a One World Trade Center, je mrakodrap postavený v bezprostřední blízkosti místa, kde stála "dvojčata" a momentálně je 4. nejvyšší budovou na světě.


Další zastávkou byl dost přelidněný Chinatown, kde jsme si v knihovně vytiskli lístky na Empire State Building a na hokej. Potom jsme zamířili do Little Italy (Malá Itálie), která je ale opravdu little! :D V Little Italy jsem si po dlouhé době dala bubble tea, který mi moc chyběl! :D Potom jsme si zašli na oběd do McDonald's, šli zpátky na metro a přejeli k Flatiron Building, na Grand Central Terminal a potom na byt.



Z Grand Central jsme jeli na byt, abychom se nachystali na zápas Chicago Blackhawks vs. New York Rangers!! ♥ Lístky jsem dala klukům jako vánoční dárek a sobě jsem prostě chtěla taky splnit sen, takže jsem koupila i sobě! Mám ráda Blackhawks, a tak výběr týmů byl jasný, když jsme byli v NYC :D!
Zápas byl úžasný!! Viděli jsme 8 gólů a atmosféra byla neuvěřitelná! I když jsem byla skoro jediná, kdo fandil Blackhawks :D ..


Když zápas skončil, šli jsme na metro, kde byla velká spousta lidí. Čekali jsme minutu, 5 minut, 10 minut, všichni už nedočkavě vyhlíželi metro! Konečně ohlásili jeho příjezd. Hurá, metro jede! Ale nee, to metro nebrzdí, ani trošku, metro projelo a nezastavilo! :D Všichni jsme se zmateně dívali jeden na druhého a nevěděli, jestli se smát nebo brečet :D :D .. Jenomže najednou přijelo metro na opačnou stranu, kam jsme se mohli dostat jen podchodem, každopádně to jelo stejným směrem, a tak jsme se rozhodli (tak jako skoro každý), tam přejít, jenomže najednou někdo začal utíkat a spustím tak davové šílenství! :D Všichni utíkali jako život, jen aby to metro stihli, slyšela jsem jen jednu paní vedle mě, když už nemohla, říct sh*t a pak se zastavila :D .. Jinak jsme to snad všichni doopravdy stihli! :D A tak jsme se ještě před spaním proběhli! :D

Všichni nedočkavě vyhlíží vlak!
Ve čtvrtek jsem vstala špatnou nohou a nic se mi už od rána nedařilo. Dali jsme si snídani a vyrazili na Empire State Building, Počasí nám moc moc přálo, a tak jsme měli nezapomenutelný výhled na celý New York!


Když jsme si nafotili a hlavně užili výhled na NYC, rozhodli jsme se zajít si na kafe, ale Šimon protestoval a rozhodl se jít projít, než si vypijme kafe, jenomže odešel dřív, než jsme stihli zjistit, že v námi vybraném Starbucks není místo na sezení a ani záchody, museli jsme přejít jinam, ale neměli jsme jak dát vědět Šimonovi, že se přesouváme :D. Velkou náhodou se Šimonovi chtělo na záchod, tak si vybral nejbližší Starbucks, jaké překvapení když vešel a našel tam nás! :D

Ta jména jim pořád nejdou :D
Potom jsme se rozhodli sníst si svačinu někde v parku. Našli jsme si tam kámošku veverku a odpočinuli si. Dál jsme pokračovali k Hotelu Plaza, nejelegantnějšímu hotelu v celým New Yorku! :D


Hned vedle hotelu Plaza je Central Park, takže docela dlouho jsme procházeli parkem, který je moc hezký! Potkali jsme tam nějaké slečny na dvojkole a potkali jsme je asi 3x :D. Tak už nám potom i mávaly :D. V Central Parku je krásný hrádek, odkud je moc hezký výhled a hlavně tam můžete zaznamenat, že jste tam byli!



Vojtovi se podařilo vyfotit skvělou fotku! :D Všem doporučuji si fotku rozkliknout a zvětšit!
Slečna už to asi nezvládala.. 
Další zastávkou bylo Rockefeller Center, odtud jsme si zašli kolem katedrály sv. Patrika pro pizzu na večeři, Šimon si dal pravý New Yorský hot dog a začala naše výprava za hledáním hračkářství, které potřeboval najít Šimon :D. Hračkářství jsme nenašli, alespoň ne takové, kde by měli žirafu, tak jsme to vzdali a jeli na byt. 
Povečeřeli jsme, dobalili kufry, šli se dívat na HIMYM (Jak jsem poznal vaši matku) a potom spát.


V pátek jsme vstali celkem brzy, vypravili se, uklidili byt, vzali kufry a šli na metro. Jelikož kluci a Nikča jeli jiným směrem než já, museli jsme se už u metra rozloučit a musím se přiznat, dojetím jsem nemohla už ani mluvit. Rozloučili jsme se, a zatím co já jsem jela nakupovat na Times Sqare, oni už jeli na letiště.


Všechno to na mě dolehlo až když jsem seděla v autobuse směr Boston. Půlku cesty jsem proplakala a tu druhou jsem prospala. Tohle loučení bylo daleko těžší a horší, než když jsem v květnu minulého roku odlétala do USA, úplně sama a na rok!


Tímto bych ukončila tento článek! Chtěla bych moc poděkovat Šimonovi, Vojtovi i Nikči, že za mnou přiletěli! ♥ Strašně moc jsem si to s vámi užila! Nasmála jsem se s vámi jak nikdy v životě a bylo to úplně skvělé! Byla to pro mě nejlepší dovolená a už se na vás moc těším v létě! ♥
Mám vás moc ráda! ♥ DĚKUJU!

With Love
Stephanie ♥ ! 

You Might Also Like

0 komentářů

Jsem ráda za každý váš komentář! :)