Latest Posts

Další den je tady!

By 23:45

Čau ahoj! ♥

No tak na rovinu vám řeknu, že se mi na tu zítřejší párty prostě nechce!! Nevím. Nebudu tam nikoho znát, musím tam přespat protože mi zpátky nic v noci nejede. Utratím moc peněz jenom za to se tam dostat. Prostě v sobě teď mám samé proti. Špatná nálada dneska opět panuje. (Hádejte kdo za to může! Chlap :D) No a jinak se moc netěším na to, že budu muset jet metrem, které jsem ještě nikdy tady v USA nepoužila, takže nevím vůbec jak to funguje nebo kde si koupit lístek. No prostě bych nejradši napsala Verči, že nikam nepojedu. A co teprve ta cesta domů ráno. No to jsem zvědavá!


No dnes tady celý den byl takový fešák dělník! :D Řekla bych 24. Vážně fešák :D .. No první trapas byl, když jsem ho musela požádat, jestli by mi nepřenesl kočárek .. :D A pak se chudák přišel zeptat jestli bych mu nedala vodu a já jsem se tak ztratila v řeči, že si ani nejsem jistá, jestli jsem používala angličtinu a co, že jsem mu to vlastně řekla, no hlavně, že jsem mu ve výsledku dala tu vodu a dobré no. :D :D Chtěla jsem vám ho alespoň nenápadně vyfotit, ale prostě jsem zapomněla a pak už byl pryč :D !

Jinak dnes jsme se s holkama dívaly na Princeznu ze mlejna normálně v češině, Viv to vůbec nevadilo, občas se jen zeptala "co se mu stalo? Proč plače?" ale jinak ji to hrozně bavilo.. Nehcápu, když něčemu nerozumím, jak mě to může bavit? :D Nevadí, hlavně, že se bavila :D .. Akorát jsem zapnula Princeznu ze mlejna 2 (já osobně ten druhý díl prostě ráda nemám.. nevím proč :D, ale Viv si sama řekla o to, že to chce vidět :D). 

Venku začalo pršet, takže dnešní pizza night na pláži se nekoná :/. Ale jdeme na večeři do nějaké restaurace či co, tak aspoň neumřu na hlad ! :D

Dnes jsem měla obě holky doma a tak jsme byli na procházce tady v parku a potom si hrály, sledovaly české pohádky a byl to takový fajn den. :) 




Psali mi dnes email z Coolagent:
"Dobry den Stepanko,
zdravim Vas z Brna a chtela jsem se zeptat, jak se mate a jak se Vam u rodiny libi ? Doufam, ze je vse v poradku ? :-)

Preji hezky den
Kamila"
Tak mě to potěšilo, sice si myslím, že to asi píšou po čase každému, ale i tak, jde vidět aspoň nějaký zájem agentury o to, jak se nám daří! :)

Jsem hodně zvědavá na ten zítřejší Beach festival a vůbec na tu párty a tak! Nechce se mi, ale jsem na to zvědavá.. 
S kamarádkou teď plánujeme nějaký výlet, tak snad nám to vyjde! S mým šetřením nevím nevím! :D :D 

A mám jednu dobrou zprávu! Ty moje online kurzy jsou zpátky na 500$, takže super! Hned tento víkend to zaplatíme! :) 

Jen takový článek plný informací :) 

With Love
Stephanie ♥



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ale no tak Steph! Tu párty si užiješ! Jsi v US, žij na 150% :)
    Jak to děláš, že tam máš samý krasavce? A jak to děláš, že na žádnýho ještě nemáš kontakt? :D
    Jinak Viv musela vypadat asi vtipně, když vůbec nerozumněla chudák :D
    Z tý agentury to je hezký, že se takhle staraj :)

    Tvá B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tu sem si uzila :D ! Tes se na clanek! Další fešak na obzoru :D ! Ji to bavilo! No fakt :D
      With Love Stephanie ❤️

      Vymazat

Jsem ráda za každý váš komentář! :)