Latest Posts

ENJOY YOUR DAY!

By 4:52

Čau ahoj! ♥

Obvykle, když večer píšu článek, jsem unavená, moc mi to nemyslí, nemívám moc náladu. Dnes?! Jsem plná energie! Skvělá nálada! Dnes to byl totiž můj nejlepší den za celé tyto dva měsíce! ♥


Měla jsem volný den a tak jsem si pospala (aspoň jsem se o to pokusila haha - asi do 8mi :D). Dala jsem sprchu, udělala make up, relaxovala a tak, skypovala s Českem a ve 12 vyzvedla Priscy a jely jsme na oběd do BeerWorks! A teď vás dámy zklamu! Sam tam nebyl, tak jsme to vytočily a šly do Panera Bread :D ! 


Po obídku jsme přejely do supermarketu, musela jsem něco nakoupit na doma! Víte, jsem si vědoma toho, že kdybych potkala nějakého fešáka v obchodě a ten se mrkl ke mě do košíku a vyděl tam ty plenky a tak.. asi by si to zrovna rozmyslel :D :D .. Myslím, že tohle nebude správná cesta jak někoho sbalit, ha? :D :D 


Potom jsme se stavily v Marshalls na nákupy. Jo jsem si vědoma těch několika zmínek o tom, že budu šetřit.. Ale ty sluchátka a kulmu na vlasy jsem prostě nutně potřebovala!! 


Jsem si vědoma toho, jak hrozně vypadám odmalovaná, ale chtěla jsem vám ta sluchátka ukázat :D !
No a potom jsme jely pro Vivian do školky a hodily ji domů. Potom jsem hodila Priscy domů a šla skypovat s kamarádkou ♥. 
Večer kolem 5-6 jsem se rozhodla, že prostě nebudu sedět doma (měla jsem nějakou špatnou náladu a prostě jsem chtěla vypadnout) a tak jsem napsala Priscy, aby jsme si jely koupit kafe, sváču a jely na pláž! Její odpověď zněla jasně: "Yesss!" :D :D No tak jsem ji vyzvedla, zajely jsme na Starbucks, potom na nějaké dobrůtky a na pláž! 




Nejenom, že jsem zjistila jak je Priscy skvělá kamarádka, ale prostě máme toho strašně moc společného! Jinak nebylo žádné velké horko takhle navečer! :D Tipla bych nějakých 23 °C? Ale prostě jsem měla hroznou chuť jít do vody, protože nebyla ledová jako obvykle! :D No to, že jsem neměla plavky.. No co, prostě jsem tam skočila ve spoďárech.. Až na to, že byly tělové barvy a vypadala jsem z dálky jako nahá.. Nikoho to nezajímalo :D :D ! Byla sranda! :D .. Potom jsem si zničila svůj dokonalý make up :D .. Racci se pokusili ukrást naše cupcakes i s krabičkou :D Nějaká hodná slečna mu je vzala! :D No fakt, ten racek přiletěl a vzal celou tu krabici prostě! :D :D Divné, že? :D 


Prostě vypadám jak nahá ! :D :D Nechápu -_- :D

No zaplavala jsem si. Parádička! Zítra zase! :3
Potom jsme s Priscy prostě jen tak seděly na pláži a povídaly si bylo to super! Máme na všechno stejný názor (až na příchutě Pringles a typ bot :D) a mega si rozumíme! 
Jinak potom jsem přijela domů, pokecala s HP, začala psát článek, pustila si film (romantika takhle na večer ›› Nekonečná láska). Papám sušenky :D Dávala jsem video ze dneška na instagram a tak vůbec! :D Prostě výtečný den! :) (Až na pár detailů!)

Tak a teď už jdu zalehnout k tomu filmu a ráno v plné polní!

Jak jste si užili den vy? :) 

With Love
Stephanie ♥ !

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tyjooo tu pláž Ti závidím, přestože jsi vypadalá nahá :D
    A Sam mě mrzí :( Musíte tam teď teda chodit častěji :D
    Jakej je ten film? Dobrej? Chci si ho pustit, tak jeslti to má cenu :)
    Jsem ráda, že si tam užíváš :)
    Tvá B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta pláž me tu drzi pri zivote ! 😃😃
      Joo my tam budeme chodit furt ! 😃 A ten film je super! Doporucuju! ❤️
      With love Stephanie ❤️

      Vymazat

Jsem ráda za každý váš komentář! :)