Latest Posts

Špatný den vždycky končí nákupem!

By 4:04

Čau ahoj! ♥

No víte jak jsem říkala, že tu Milku si sním až to budu vážně potřebovat? Právě jsem ji dojedla.

Dnešní den byl jedním dvěma slovy ultragigahypersupermaximálně hrozný! 
› za 1. Cel začínají nejspíš růst zoubky, protože místo spánku pláče, pláče vlastně furt kromě chvil, kdy papá :D. Děkuju. Kde je to moje nejhodnější dítě?! :'( Fňuk! :D



› za 2. pamatujete si, jak jsem psala, že mi někdo z ČR řekl tak krásnou věc, že jsem chtěla jet domů?.. No asi tady můžu v klidu být dva roky. Vzdal to rychleji, než jsem čekala. Musím se s vámi podělit o utěšující slova mého bratra: "ale nemáš byt do koho zamilovaná, stejně ho rok neuvidíš a ten beztak nepočká, když na tebe sere..." :D :D Už víte od čeho máme my holky bráchy? Nevíte? No tak aspoň víme, od čeho je nemáme › útěcha není zrovna jejich parketou! 
Naštěstí tady už přichází na scénu Milka a moje úžasná HM, která, ačkoliv nevím jak, poznala, že se něco děje.. Tak si představte tu scénu › 22/7 kolem osmé hodiny večer, Štěpánka (divné o sobě mluvit ve třetí osobě :D:D) vychází schody do kuchyně, aby si nalila vodu a vzala svou Milku na nervy, šlápne na poslední schod a zakopne › ne nezakopne, to by se vám líbilo, co? :D Vy jste ale škodolibí! .. zvedne hlavu, mrkne na HM, usměje se a říká "du si jen pro vodu a pro tu Milku" a HM "co se děje? Objetí?" a obejme ji. Dojemný příběh o tom, že prostě baba pozná, že je něco špatně. Tak a teď vážně, jak to poznala?! Já ji totiž objala a řekla, že se jen necítím dobře. A ona na to "A dál?" a já "Co?" a ona "Neříkej mi, že ti není jen dobře, poznám, že se něco děje" a já hned vysypala svůj dojemný krátký příběh "How I met one guy before I left" :D.. Následovalo další objetí a rychlé otevření milky! :D 


› Ráno mi přišel email od HM, že by ráda změnila plány na večeři, že místo pečeného kuřete s bramborem, bych měla udělat nějaké Italské těstoviny s nějakou omáčkou a poslala mi recept.. No já ráda vařím podle receptů, je to jednodušší, že.. Ale tohle byla katastrofa.. To bych vařila asi 4 hodiny! Polovinu z ingrediencí jsem ani nevěděla, co to je nebo kde to koupit, tudíž další hodinu bych strávila v obchodě.. No upřímně hrozně mě to naštvalo.. Bylo to složité, náročné jak časově tak prací a já bych to ani ve výsledku nejedla, protože nesnáším rajčata.. Tak jsem jí napsala, že prostě některé z těch věcí ani nevím, kde jsou, že v obchodě už jsem byla, že nic z toho jsem nekoupila samozřejmě a že do obchodu můžu znova až se vzbudí Cel, takže nejdřív ve 12. No jestli by nebylo jednodušší prostě udělat špagety s nějakou rajčatovou omáčkou. No vyměnily jsme si 15 emailů, než jsme se dohodly, že udělám pórkovou polévku. 




› Nevím jestli je to tím horkem, tím Celiiným pláčem, tím jak moc jsem dnes uklízela nebo prostě bezdůvodné, ale bylo mi dnes vážně špatně! Bolela mě hlava od rána a ten pláč tomu vůbec nepomáhal. Ale popadla mě dnes nějaká uklízecí chvilka a prostě jsem úplně vygruntovala kuchyň (však já se těch octomilek zbavím! :D), vynesla všechny koše, chtěla jsem dokonce ustlat postel svých Hostrodičů, ale nejsem si jistá jestli jim vůbec můžu lézt do ložnice :D ! Uklidila jsem svůj starý pokoj, svůj nový pokoj, playroom, obývák, vyprala asi 3 pračky, pak to všechno potřídila :D.. No prostě Popelka hadr! :D HM se mě po večeři ptala, jestli jsem to jako uklízela já, protože už se ptala i HD, jestli tady jako byly uklizečky, když tento týden přijít neměly :D :D .. Byla na mě moc pyšná! :D .. Ona totiž moje HM je stejně taková Fixinela jako moje maminka! Moje mamka (čau mami) dostala v práci od kolegyň přezdívku Fixinela, protože prostě pořád něco uklízí, čistí, přerovnává.. náplň jejího života :D.. ! Že jo mami! 
Celou dobu u uklízení jsem poslouchala na youtube mix písniček z českých pohádek! Prostě je velká škoda, že se české pohádky nepřekládají! :(

› Dobré na celém dni bylo to, že protože jsem musela 2x do obchodu, 2x jsem se stavila na Starbucks! :D Až na to, že podruhé, když jsem tak stála v té frontě aut, kuknu před sebe, tam v autě nějaký kluk, tak jsem se tak nahnula nad sedadlo spolujezdce, že si hrozně nenápadně sundám ty svoje rovnátka (já tomu říkám zuby, holky ze školy plasťák, protože je to vlastně odlitý tvar mých zubů, průhledný plast, který nejde ani vidět, mám ho skoro na všech fotkách, ha! Nevšimli jste si, coo?) no, když už jsem si říkala, jak jsem šikovná, že mě ani nikdo neviděl, tak jsem se ohlédla přes okno spolujezdce a tam si přímo naproti mě sedí nějaký kluk na schodech a čučí na mě :D.. No neva, tak trapas v takovém dni nesmí chybět :D..!

Jo, víte jak jsem říkala, že budu šetřit? Nějak mi to zrovna nevychází, tak co kdybych začala od září třeba? Hmmm? :D Já jsem dnes večer totiž dost možná utratila 60$.. Jako chápu, že jsem si prostě objednala sadu na gelové nehty, ale uvažte samy (vy holky), že za takovou cenu (bylo to ve slevě!! - copak nakupuji jinak? :D) bych těžko UV lampu (evropská koncovka, takže si to pak můžu vzít domů), 18 barevných gelů, 4 štětečky, 3 UV gely, kleštičky, pilníky, pinzetu, lepidlo a ozdoby (právě jsem si uvědomila, že jsem si zapomněla objednat takové ty ubrousky -_- co už) sháněla! No dám vědět až to přijde.. Ještě jsem si objednala MP3 na běhání :D Musím taky sluchátka koupit, ty co jsem si koupila za 1$ mají sice úplně překvapivě skvělý zvuk, ale jsou debilní, vůbec nedrží v uších! :D No už si hledám inspiraci! :D 





No a zítra jedeme s Pricy, hádejte kam... ›› no do Beer Works na oběd! :D Obě doufáme, že tam bude Sam :D :D ! Potom plánujeme jít na pláž a tak, prostě flákačka den! :D 
Už pomaluju zjišťuji, jak se dopravím na tu párty v sobotu! :D To bude ještě zajímavé, držte mi palce!

Jako obvykle jsem jistě zapomněla do článku napsat něco, co jsem vám fakt chtěla říct a myslím, že bych si to vážně měla začít psát, když mě to napadne :D Ale obvykle si říkám "šak to si vzpomenu, jak budu psat" :D No nebo taky ne.. :D 

Tímto ještě jednou děkuji Verunce za čokoládu! Správný odhad "Myslím, že ji budeš potřebovat", naštěstí dorazila včas!! 

Teď už se chystám spát, jsem po dnešku úplně mrtvá (jaj! Už vím, co jsem chtěla haha! Je to ta část o vaření :D :D )! 

Mějte se všichni moc krásně a nepřehánějte to s prací!

With Love
Stephanie ♥

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Maminku mame stejnou :D a doufám že moje HM taková nebude, to bych umřela, na kluka si prd, užij si US ♥ a ty nehty mi pak udelas ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha tak to je dobre :D Ty maminky sou asi vsechny stejne :D!
      Joo tesim se az me tady navstivis! ❤️

      Vymazat
  2. Skvelej článek, doufám že zase potkáte toho cukrouse číšníka hahah!
    Mimochodem hodila by si mi tady odkaz na blog te holčiny co studuje v dansku?vím že si to v nějakém předchozím článku zmiňovala ale ja to ne a ne najít!:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Já taky doufám! :D:D
      jasná věc!
      http://barborasnews.blogspot.com/ tohel je Barunčin blog! :) Teprve začne studovat v Dánsku, už brzo! :)

      Vymazat
  3. Jako bych viděla mýho bráchu! :D
    Úplně tě vidím ztracenou v tý kuchyni :D byla bych ztracená úplně stejně určitě :D
    Haaaa utíkejte do tý restaurace :))))
    A ano, ta sada byla naprostá nutnost! :D

    Tvá B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty prostě nezklameš! ♥
      Jo :D Bratři a jejich podpora :D :D
      No tak ty víš že nakupuju samé nutnosti :D :D :D
      A v restauraci už jsem byla! :D :3

      With Love Stephanie ♥

      Vymazat

Jsem ráda za každý váš komentář! :)