Latest Posts

Trable - Trapas - Noví kluci a Kickbox!

By 4:02

Čau ahoj! ♥


Tak konečně jsem se dostala k psaní článku! 
Poslední dny byly náročné a vůbec takové hektické.. 

Co se týče mých problémů, tak to jsou problémy s rodinkou.. Nevím, jestli jsem něco udělala, co se změnilo nebo prostě co se děje, ale momentálně se ve své host rodině necítím vůbec dobře a už vůbec ne jako člen rodiny... Možná má HM nějaké problémy v práci, je ve stresu nebo něco, ale prostě odnáším to já.. Přestala se mnou téměř mluvit a všechny důležité věci mi předkládá jako hotovou věc a hlavně mi to píše na email nebo přes sms. Například včera.. Chtěla jsem spát u Vendy, tak jsem jim napsala, jestli by to byl problém a ona mi odpověděla sms, že jen v případě že další den budu brzy doma, protože budu mít babysitting.. Takhle to nefunguje a nemá to tak fungovat.. Pokud rodina chce babysitting v mém volnu, tak se mě musí zeptat, jestli prostě můžu.. a né že mi to oznámí.. prostě se cítím jako zaměstnanec.. No chystám se o tom s rodinou promluvit, ale mám z toho samozřejmě strach.. Jestli si tím tak trochu nekopu hrob..




Ve čtvrtek jsme byly s Cel a Viv na místní farmě podívat se na zvířátka :D No a Štěpánka si tam hned vzala registrační papíry, v rámci své školní dobrovolnické praxe budu pomáhat tady na té farmě.. mazané ne? :D


Večer po práci jsem vyrazila za Vendou, abych si konečně odpočinula a pokecala v češtině.. Chápete.. No a na dálnici jsem špatně odbočila, tak mě to poslalo jinou cestou než obvykle, tam, kde se platí mýtné, což jsem nikdy před tím nedělala a nevěděla ani jak na to.. No nevadí.. Cela vynervená jsem volala Vendě, co mám jako dělat s tím blbým papírem, co mi dali a ona že v pohodě, že jak budu vyjíždět, tak jim to dám a oni mi řeknou, kolik jim mám zaplatit.. Velké štěstí, že jsem u sebe měla hotovost, obvykle ji totiž nemám.. No tak jsem tam přijela a tady nastává trapas č.1 - zastavila jsem, omylem trochu dál, no a tak týpek (černoch :D) začal hned vtipkovat, že jako nekouše, že jsem mohla zastavit aj blíž, že nemá tak dlouhé ruce.. No a prostě jsme se cosi bavili a on furt tak jako vtipkoval, že prý ten, co mě má musí být šťastný muž, že jsem moc krásná a takové sračky :D .. No já jsem se tomu furt hrozně smála, prostě že strašný vtípek, že jo.. No ale potom se mě ptal, že a co kdyby on mě někam pozval a já v domnění, že je to vtip jsem se smála a jenom "jasně jasně" a on mi začal diktovat číslo.. a já )plně .. wtf?! Tak jsem na něj jen blbě čuměla a on že ať si to píšu to číslo.. Tak já celá zmatená a překvapená jsem si to číslo psala a on ať ho prozvoním, prozvonila jsem ho no a odjela jsem celá zmatená :D .. No potom mi přišla sms, tak jsem mu odepsala, jak že se jmenoval, protože jsem to stihla zapomenout :D .. No tak se asi trochu urazil a pak se mě ptal, jestli mi prý může po práci zavolat (nevím proč, ale tohle se ptají všichni amíci, jsou divní.. :D) no tak jsem mu řekla, že ne, že mě hlavně zajímá kolik mu je.. No ve chvíli, kdy jsem zjistila, že by to mohl být můj otec (38), tak jsem ho poslala do háje a pro jistotu si ho blokla :D .. No fakt nevypadal tak staře! :D Hrůza! :D
No a tak jsem dojela k Vendě, zasmály jsme se tomu, šly na véču, na kafíčko a spát :). Ráno jsme si hodily workout, sprchu a jely na nákupy.. :( Koupila jsem si nové Nike boty (tím se mi zase rozšířila sbírka bot, které už nemám kam dávat - moc malý botník..) a tričko.. Ale moc moc hezké! :3 Pak jsme si zašly na oběd, do TJmaxx, nachystat se a na kickbox!









Cestou na Kickbox před námi jelo auto asi tak s dvou metrovou anténou.. ten, kdo mi poví, k čemu mu ta anténa jako je dobrá, dostane zlatého bludišťáka..


Lidi! V životě jsem nezažila nic lepšího.. V životě nikdy jsem se tak nezpotila, nikdy v životě jsem nezažila takovou srandu! Paráda!!! Kdyby membership nestál 1200$ na rok, tak už jsem tam zapsaná a chodím kdykoliv můžu! Paráda, to že mě teď bolí celý člověk je jen důkaz jak jsem si dala do těla!
Začalo to 15 minutami - warming up - rozehřání.. spočívalo to v tom, že jsme se protáhli a pak jsme běhali, skákali, cvičili na břicho, nohy, ruce, boxovali do prázdna, dělali výkopy, sedy lehy a tak, největší sranda byla, jak jsme se museli rozběhnout proti boxovacímu pytli, držet ho ve vzduchu a běhat na místě.. prostě jak když je ve filmu cvičení vojáků :D .. Potom bylo 8 kol kickboxu a mezi každým kolem minuta aktivního odpočinku..a po půlhodině 15 minut workout - hodně jsme se taky protahovali, ale vzali jsme si závaží - míče, se kterýma jsme dělali sedy lehy a takové cviky různé.. No byla jsem mrtvá! :D (Fotku z tama nemám, protože Vendě bylo trapné mě vyfotit.. ). Jinak vevnitř to bylo moc moc moc hezké! Prostě profesionální klubík! Hlavně páni instruktoři jsou fešáci! Jednoho už mám na facebooku :D. Ale je to zmetek, nebudu platit tolik peněz za blbý membership! :D ..



Přes bandáže a boxerské rukavice.. no stress!
PS: neumím si vyfotit obě ruce :D 
Tady můj botník - vypěstovaný za 3 měsíce.. :D 

Dnešní cesta domů byla katastrofální.. Všechno mě bolí, ale hlavně jsem asi půlhodiny stála v koloně na dálnici -_- .. Ach jo.. No ale.. Když už jsem tady byla, tak jsem si zajela na Starbucks.. a hádejte, kdo tam byl.. ten fešák, co se na sebe vždycky usmíváme.. a víte co? Objednala jsem si (z auta jako vždy) no a obsluhovala mě taková paní, ale on stál za ní a tak se na mě zase usmíval a kukal po mě.. No když jsem zaplatila a čekala na kafe, tak se nějak prohodili, že kafe mi podával on .. no a já jsem mu podala papírek s mým číslem! :D :D :D .. Lidi, já jsem to vážně zvládla! :D :D Samozřejmě jsem hned ujela :D :D :D .. A celou cestu domů a ještě i doma jsem si říkala jaká jsem kráva, že teď budu muset skoncovat s kafem! :D :D :D .. No asi si o mě nemyslí, že jsem šeredná poblázněná koza, která si vždycky dává to samé, protože mi napsal! :D :D :D .. Dokonce mi poděkoval za číslo.. No hlavně je to borec, protože si myslel, že jsem starší než ve skutečnosti jsem a to se mi ještě nikdy nestalo... :D :D :D Asi proto, že vždycky sedím v autě :D :D .. Naše love story skončila před hodinou :D myslím, že už mi nikdy nenapíše :D :D Ptal se mě totiž jako poslední věc, proč jsem mu vůbec dala svoje číslo a já jsem mu na to napsala, že na to jeho bych čekala věky.. :D :D .. Neva.. aspoň přestanu tolik utrácet za kafíčka! :D :D .. Anebo změním lokál.. co třeba Dunkin Donuts? :D :D ..

Tolik k mým posledním dnům a hlavně.. dávejte si na mě bacha.. já teď ovládám spousty kopů a box mi už taky jde! Takže mě moc neprovokujte! :D :D .. Navíc si teď hledám levnější alternativu.. Prostě toho kickboxu nevzdám! Strašně mě to bavilo!


Teď už jdu spát! Mějte se krásně! :-*

With Love
Stephanie ♥ !

You Might Also Like

0 komentářů

Jsem ráda za každý váš komentář! :)