Latest Posts

Objevuji krásy Ameriky!

By 23:22


Čau ahoj ♥ !


Konečně .. konec dne.. jsem úplně mrtvá a to je teprve úterý! (ano vím, že je vlastně čtvrtek, ale tak.. psala jsem to dlouho :D)
Pustila jsem si kokosy na sněhu a hodila relax! :D Kokosy na sněhu, víte proč? Protože jsem dnes dostala úžasný nápad jak jinak, vypadá to, že příští víkend pojedeme se Šarlot do New Yorku, vyzkoušet si jet v takovém bobu! :D Myslím, že z nás budou olympionici! :D 


Jinak ve čtvrtek jsem si koupila nové lodičky a večer jsme s rodinou vyrazili do Connecticutu, kde jsme přespali u tety mé HM. Bylo to tam moc hezké. Našla sem si tam kámošku Mali a líbilo se mi tam :). Ráno jsme vyrazili do nemocnice za dědečkem mé HM, je mu 93 let a zlomil si kyčel, čekala ho vážná operace, tak to bylo takové smutné a tak.. HM dokonce brečela a mě se pak chtělo taky. Ale dnes mi říkala, že operaci zvládnul a dokonce už se na tu kyčel i postavil!! 
Jinak je zajímavé, že když sem přijdete do nemocnice, tak vám vyplní takovou nálepku a tu si na sebe musíte nalepit, aby bylo jasné, že jste návštěvník :D..





Ve Vermontu jsme potom strávili krásný víkend! Bydleli jsme v domě na jezeře a bylo to jak ve filmu! Hned když jsme přijeli, tak to není jako když jedete s rodiči na dovolenku a první, co se musí udělat je vybalit a bla bla promiň mami, ale my hned nahodili plavky a skočili do jezera! Byla to paráda!
Jinak něco málo jsem tam pofotila, hodně se mi líbily ty kachny na stropě :'D ..










No pak byla pohodička, večer se jelo na předsvatební večeři a zkoušku obřadu. Hezčí místo na svatbu jsem v životě neviděla.. Jakože.. no ty kokso.. U jezera.. No nádhera, co vám budu povídat! Podívejte se sami!





Večer to byl krásný! Poznala jsem spoustu nových lidí! Všichni jsou strašně super! Nějaký ten fešák se tam taky objevil! :D I když jsem asi nikoho nezajímala :D ..
A hlavně si zase skoro ani jedno jméno :D .. Jsem na to opravdu hrozná! :D
No jídlo bylo dobré, všechno to bylo fajn, v 8 jsme se s HM sebraly a jely zpátky uložit děti, když jsme přijely na chatu, tak se HM rozhodla, že už zůstane se mnou a že se nebude vracet a unavené cestou a vším jsme šly spát. HD pařil až do rána :D ..
Taková vsuvka, když mi HM šla ukázat, kde je záchod, šly jsme kuchyní kde byla obří mísa s rajčaty :D (každý ví, že rajčata nesnáším :D) HM na mě mrkla a říká "jééé podívej! To je určitě pro tebe!" :D


Ráno mě vzbudil pláč Cel. Asi to vzbudilo jen mě, protože se nezdálo, že by ji šla HM uklidňovat :D.. No už jsem ale nemohla usnout, tak jsem si vzala knížku, kterou mi půjčila Šarlot, a šla dolů do kuchyně si číst. Pozorovala jsem u toho východ sluníčka přímo nad jezerem a jelikož jsou tam nonstop otevřené okna, profukoval tam větřík a nic hezčího než východ sluníčka a větrem rozezvoněnou zvonkohru jsem nezažila! Dám vám sem video, ale nevím jak to bude vypadat :D ..



Když se vzbudil i zbytek, HM dostala nápad se jít zase koupat do jezera :D .. Proč ne? Já jsem pro každou srandu :D ! No když jsem chtěla z vody vylézt, tak jsem zjistila, že na schodech je obří pavouk a další 3 malí :D .. No snažila jsem se je sundat tím, že jsem na ně cákala vodu, ale vůbec to nepomáhalo a HM ze mě měla akorát srandu :D .. A tak mě u toho fotila a smála se, že už v té vodě budu muset zůstat :D Nakonec jsem se vyškrábala ven po nějakých šutrech :D :D No a z fotek můžete vidět můj zoufalý výraz :D




Ale řeknu vám, není nic lepšího než po ránu skočit do jezera! Taková pohodička! A nebylo zrovna teplo :D !
No potom jsme jeli do Shelburn na farmářské trhy! Mám odtud úžasné fotky dětí :D A trhá mi srdce, že vám je nemůžu ukázat :D Ale jedna prodavačka pletených věcí mě poprosila o fotky a HM souhlasila, takže jestli si ty fotky dá na svou stránku, tak přece není nic špatného, když vám sem tu stránku postnu :D ..Vždyť to je vaše věc jaké webovky si prohlížíte, no ne? :D http://kdhillknitwear.com/ a až tam budou, dám vám vědět :D ..
Jo a mám historicky první fotku na které vypadám jako kulturistka anebo trochu tlouštíček :D Držím dokonce v ruce plato vajec jako správná děvčička :D .. Ale.. za to můžou ty legíny s vysokým pasem.. No a nebo to jak moc jím..


První prstýnek naší Viv :)




Plato vajec jsem si nesla, abychom měli co snídat. No a jeli jsme k mamince mého HD, byl to takový hrad nebo zámek, nevím nemůžu se rozhodnout.. Každopádně to bylo velké jako kráva a úplně nádherné.. Přespávala tam polovina lidí, které jsem den před tím poznala na té večeři, no a všichni se tam vešli.. Prostě ten dům je obří! :D
Mimochodem.. užívat si snídani s výhledem na to nekonečné jezero.. Ano, tak to bych chtěla každý den.. :( :D
PS: na té večeři jsem konečně poznala toho Martina, o kterém jsem slyšela už tolikrát, je to Američan, ale jeho rodiče pochází z Rokycan u Plzně a tudíž co? Umí česky! :D 
Byl tam i ráno a je super si takhle pokecat! Jinak čeština mu celkem jde, i když si plete slovo sourozenci se slovem příbuzní.. :D (měla jsem i video, ale můj iPhone se odmítá spojit s noťasem, takže žádné video nebude! :D)


Po snídani jsme se vydali na nějakou farmu, kde byl zrovna festival, bylo to tam fakt super! :)











No pak se jelo zpátky na chatu, skočit do jezera, hodit sprchu, šlofíka a nachystat se na svatbu, která začínala v 5..
Přijeli jsme s malinkým zpožděním, které ale zachránil golfový vozík, kterým nás z parkoviště přivezli až na místo činu! :D Byla to paráda! :D 


Obřad byl moc krásný, hned po začátku nám bylo vysvětleno proč na každé druhé židli byly 2 skleničky a malé šampáňo, protože to musel každý otevřít a vzít si sklenku a připít jim na zdraví a štěstí a lásku. Moc hezké.. No nesměla jsem si dat ani to šáňo.. Přišlo mi to trochu směšné, ale tak co už.. Po obřadu si všichni  povídali, servírky roznášely předkrmy a tak.. bylo to fajn, potom malilinko zapršelo a udělala se krásná duha! Romantika jak Brno! No pak mi HM řekla, že se za chvíli podává večeře, ale ona chce, abych už s dětmi odjela, že mi koupí po cestě na benzínce sandwich.. Jo tak to ten den do slova pohřbilo :D.. Doma jsem uložila děti, snědla sandwich, přečetla kus z knížky a šla spát..





Ráno byla hrozná zima! Hodně foukal vítr, ale hlavně byl strašně studený.. a HM přišla "dem si zaplavat do jezera, deš?".. No já jsem pro každou srandu :D Jasně, že jsem šla ! :D 
No potom jsme se sbalili a vyrazili na cestu. První zastávka byla po chvilce, kdy jsme zastavili u tety mého HD, protože tam měla spoustu věcí po dědečkovi, který nedávno umřel a přál si, aby si to jeho rodina rozebrala, tak jsme napakovali auto krámama, co si HM vybrala.. Já jsem se mezitím bavila s tou jeho tetou, je strašně fajn! Učila jsem ji něco česky, byla sranda no :D.. A měli krásného pejska! (Ne není to labrador :D)


Cesta domů byla nekonečná, ale zvládli jsme to! :D 
Úžasný víkend za námi a pracovní týden před námi..
Obvykle si sednu a napíšu článek v jeden večer, tenhle článek jsem psala 3 dny! Tak náročný je to týden, že jsem vůbec neměla chvilku!

Zrovna mi volala HM, že za naším hoří nějaký dům, tak jsem se tam byla podívat a všude kouř a hasiči tam byli.. Snad se nikomu nic nestalo! Večer to když tak půjdu omrknout :P..

Vy se zatím mějte hezky a odpusťte mi, že nepíšu tak často, jak slibuju!

With Love
Stephanie ♥ !


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Odpouštím!
    Hlavně, že se máš skvěle. Ta svatba vypadá překrásně!
    Škoda, že Tvůj iphone nekomunikuje, to video by mě zajímalo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Že jooo, uplně žúžo! :)
      Taky chci takovou! :D
      ten iPhone už mě pěkně sere! :D
      Jinak doufám, že se máš dobře! :)


      Vymazat

Jsem ráda za každý váš komentář! :)