Latest Posts

Americký fotbal a příběh dvou soviček!

By 3:33


Čau Ahoj! ♥



Tak se zase hlásím z Massachusetts!

Tento víkend musím označit za vydařený a musím vám nutně sdělit, že už se těším na ten další a zítra se mi rozhodně pracovat nechce.. Proč ten víkend tak rychle utíká?!

Každopádně! V pátek večer přijela Vendy a společně se Sarah jsme jely na večeři do Panera Bread. Pokecaly jsme a tak, potom jsme přijely k nám a s Vendy jsme byly úplně KO, že jsme šly hned spát. To víte, náročný týden s dětmi.. !

Další den ráno jsme si pospaly a pak se daly na psaní Venduliny eseje a já jsem jí u toho dělala nehty. Je fuška napsat 2000 slov v angličtině :D ! Ale daly jsme to!
Mezi tím přišla moje HM, aby mi řekla, že už odjíždí a ať na noc zamknu atd. Odjeli a my jsme se nachystaly, pobalily a vyrazily na snídani.. ehm spíš brunch! :D Vyrazily jsme do mekáče :D Tak velké prasata jsme! :D Ach jo :D . Potom jsme vyrazily do nákupáku a hádejte co.. nechala jsem 40$ ve Victoria Secret, ale když já jsem si nemohla pomoct :P .. 



Z nákupáku Vendy vyrazila domů a já do Newtonu za Šarlot. Jelikož jsem asi úplný trotl, tak jsem nějakým způsobem vyjela špatným výjezdem z dálnice a dostala se na mýtnici, kde jsem dostala papírek, díky kterému mi pak u výjezdu řeknou kolik zaplatit, jenomže tímhle špatným výjezdem jsem si svou trasu k Šarlot prodloužila o půl hodiny! No tak abych nejela o půl hodiny dýl, řekla jsem si, že raději vyjedu prvním výjezdem a napojím se někde zpátky anebo tak něco. První výjezd byl hned po chvilce, vyjela jsem a hned v zatáčce si všimla, že - za 1. jsem jediné auto, které na ten výjezd najelo, za 2. byla tam cedule vědecko-policejní výzkumná stanice, nebo tak něco.. Fakt paráda.. Vyjela jsem tam a byly tam 2 cesty - na most anebo rovně k té stanici, kde pravděpodobně mohl být sjezd zpátky na dálnici, každopádně u té stanice nikdo nebyl a vypadalo to divně, tak jsem se dala na ten most.. Tam mě to pořád posílalo doprava až jsem se dostala zpátky na dálnici, ale zase v opačném směru :D.. Což mi až tak nevadilo, protože jsem se prostě vracela zpět tam, kde jsem měla odbočit. No ale.. Přijela jsem k mýtnici, kde jsem stála ve frontě no a všimla jsem si, že stojím u té samé mýtnice, kde jsem dostala ten lístek a že na lístku mám velkým napsáno "Uturn PROHIBITED!" což znamená, že je zakázáno se tam otočit .. No celá nervózní jsem si chystala řeč o tom, co se mi stalo a jak je možné, že jsem u té samé mýtnice, no a když jsem tomu pánovi podala lístek řekl jen "Uturn all set", zkrátka a dobře, že nic neplatím, a tak jsem jen jela dál a za chvíli byla u Šarlot. No prostě idiot :'D...

Se Šarlot jsme se najedly a nachystaly, abychom mohly vyrazit. Samozřejmě jsme to musely zdokumentovat, jak jinak :D .. Každopádně já se teď už pár dní nemaluju vůbec, protože jsem si řekla, že ten svůj ksicht prostě nějak uzdravím a koupila jsem si nové, trošku dražší přípravky, jsou 4. Ráno používám 1., 2. a 3. a večer 1., 2. a 4., mám po tom úplně super ksicht :D No jak dětskou prdýlku! :D I to akné mizí, pomalu, ale jistě.. 
Pak pro nás přijela Lucka s Klárkou, se kterýma jsme jely k nim, zavolaly taxík a jelo se na Harvard! Fotily jsme se v taxíku, ale pan řidič se moc fotit nechtěl :D .. Smůla, mohl mít krásnou fotku s náma..





Když jsme tam dorazily, asi 15 minut jsme hledaly místo, kde si můžeme vyzvednout lístky :D.. No hlavně, že jsme to našly :D .. Potom, jsme vlezly někam dovnitř a zjistily, že se tam hraje dívčí válka hokej, tak jsme se chvilku dívaly :D No co, bylo to zadarmo :D.. 



Fotbal byl super! Byl to zápas Harvard proti Brownu a byla to pecka! :D Přišly za námi nějaké roztleskávačky Harvardu, které nabízely tetovačky a nějaké další věci, no a nám se to tak líbilo, že už pak bylo jasné komu jsme fandily.. :D









Akorát nám byla hodně zima.. že jsme v polovině odešly :D .. Teda jenom já a Šarlot.. ale byla fakt zima :D .. Zavolaly jsme si taxík a jely domů :D .. Původně jsme šly spát, ale trochu nám to nevyšlo, ve chvíli, kdy jsem si stáhla aplikaci Dubmash a už byl konec spánku :D Asi 2 hodiny jsme se bavily natáčením šílených videí! :D :D 




Tak snad vás to pobaví tak, jak to baví nás už 2 dny :D :D :D ..!
Ráno.. Celkem pozdě jsme vstaly :D .. Udělaly si na snídani americké palačinky s ovocem a čaj a vrátily se zase do postele :D .. Lemry líné! Každopádně kolem 1-2 jsme vyrazily na oběd. Já jsem si koupila mekáč, Šarlot sushi a jely jsme k takovému rybníku si to sníst. 



Potom jsme vyrazily ještě na nákup a k Šarlot domů. Já jsem chtěla hned vyrazit, ale.. ALE uviděla jsem u nich doma klavír! :D :D Konec, další hodina strávená u klavíru :D .. Ale objevujeme Šarlotčin talent a už skoro umí jednu písničku! :D


Dojela jsem domů a měla asi moc energie nebo co, protože jsem se rozhodla, že ten pokoj konečně dokončím a přestěhovala jsem si konečně postel..
Potom jsem se vydala s ještě 2ma au pairs do Hingham na pláž sledovat Krvavý (červený) měsíc a úplné zatmění.. Kjááása!


No potom jsem šla spááát :D.
Dnes jsem se celkem flákala. Byla jsem na poště zanést HM nějaké balíky. A poslat dopis. Potom nakoupit a tak dále a tak dále..
Když HM přijela, pomohla mi přestěhovat tu skříň a spravit koberec, který se mi pod tu postelí pokrčil :D ..
Tradááá! Hotovson!! 

Jen nepořádek tady mám pořád stejný heh.. :D

PŘED -




PO -







Hlavně ta skříň! :D Jsem na sebe tak pyšnááááá :D ! 
Po pravdě, mohlo to být lepší, ale jsem líná a už se mi tam nechtěla dávat další vrstva bílé :D .. 

No, ale abyste si nemysleli, že zas nic smysluplného nedělám.. 
Tak dělám jo!.. Víte, když jsem dnes viděla ten úkol do školy, chtělo se mi brečet :D .. A ještě chce!.. Musím se do toho pustit, ať to mám co nejdřív hotové, nebo mě drbne :D ..
Hned tak ze začátku a hned A4 textu v AJ.. No potěš koště.. :D ! 

Příběh dvou soviček!

Ale, co jsem vám chtěla sdělit.. hah! Umývala jsem v pátek nádobí nebo něco a stála tam HM s Viv. HD nebyl den před tím doma, byl v NYC a HM teda ukládala holky sama. No a najednou mi říká, že mi musí povyprávět, co se jí stalo večer, když četla Viv knížku...
Že si četly a v té knížce byl obrázek dvou soviček a jedna z nich byla smutná.
No a HM se zeptala Viv:" Proč myslíš, že je ta sovička smutná?"
A Viv na to: "Já nevím"
Tak HM zkoušela: "Třeba je unavená"
Viv: "Možná"
HM:" Nebo jí chybí tatínek sova!"
A Viv na to:" Ne ne ne ne! Já už vím! Tam chybí sovička Stephanie!"

No mě se chtělo brečet! 

Letím si sednout k tomu úkolu do školy, snad mě chytí nějaká múza... :D

Mějte se krásně! Mějte hezký týden a ať vám rychle uteče!

With Love
Stephanie ♥ !


You Might Also Like

7 komentářů

  1. Super článek! :-) a moc pěkně sis předělala pokoj :-) chtěla jsem se zeptat, jaké to je žít v usa, když ti ještě nebylo 21? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)
      Popravdě? Kromě toho, že nemůžu chlastat, nebo za mě musí někdo rezervovat pokoj hehe (Stejně necestuju sama a aspon tam nemusim volat ja :D) tak nepociťuju žádné omeezení :) Napit sa jedem do Kanady a je tady spousta klubů pod 21, nevím nevidím v tom žádný problém být under 21 :) Užívám si to tady na maximum!
      Snad jsem pomohla!
      With Love
      Stephanie ♥

      Vymazat
  2. Tak krásné děvče jako Ty se vážně malovat nemusí, takže v tom vydrž :) Ale abys nám měla na čem psát články, pořiď si nějakou pevnou podložku pod notebook ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za kompliment :)
    Joo, o podložce pod notebook mi vždycky říkal brácha, nějak na to zapomínám :D A ani nevím, kde to koupit :D Ale tak poohlédnu se po tom no.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus Alzu :D Ne, vážně, postačí jakákoliv rovná pevná plocha, aby mohl foukat zespoda vzduch ven, třeba deska, i knížka bude lepší, než peřina :) Měj se sovičko :D

      Vymazat

Jsem ráda za každý váš komentář! :)