Latest Posts

Cape Cod ~ přestavba pokoje ~ Vlogy s Charlotte!

By 22:34


Čau Ahoj ♥ !

Tak zaprvé .. Hrozně se omlouvám, že tak dlouho zase nevyšel článek, jsem tak strašně líná, že jsem se k tomu nedokázala dokopat, vždycky, když jsem měla volno, tak jsem trávila čas na internetu, hlavně jsem každý večer sledovala hororovou sérii od GogomanTV - Until Dawn (myslím, že jsem to zmiňovala už v minulém článku), včera byl poslední, hodinový, díl! :D No teď už nemám, co bych sledovala, takže snad budou častěji články, jako dřív!



Dnes jsem, když jsem odvezla holky do školky, tak jsem měla čas a chtěla jsem jít psát článek .. No usnula jsem :D.. Spala jsem asi 2,5 hodiny :D.. Aspoň jsem si odpočinula, no ne? :D


Takže než vám povyprávím o minulém týdnu a víkendu, tak tady mám ještě jednu informaci a to sice, že s kamarádkou Šarlot jsme se daly na točení video blogů (vlogů), které jsou hlavně o našich au pair dnech. Budeme rády, když náš podpoříte lajkem u videí a odběrem našeho kanálu ♥ ! 

Stačí kliknout na fotku a dostanete se na náš kanál!
Takže, co jsme vyváděly minulý týden se můžete podívat na vlogu, ale já vám to stejně mile ráda vypíšu, protože na vlogu taky není všechno, že jo :)!

Minulý týden jsem jednoho krásného večera, konkrétně v úterý, dostala prostě nápad, který jsem si hodila na papír - předělat si pokoj! Dovedu si představit ten vtipný pohled na mě, když jsem po pokoji běhala s metrem a všechno měřila a promýšlela :D .. 


Večer jsem jenom poslala sms HM, jestli už spí, ta mi odpověděla, že ne a co potřebuju, tak jsem si ji zavolala ke mě do pokoje a vylíčila jí mé nápady a hlavně jsem dostala nápad předělat si tu starou skříň, co jsem dostala od host babičky, protože se mi nelíbila, navíc je (byla) tmavě hnědá, což se mi sem do pokoje vůbec, ale vůbec nehodilo, a taky byla taková, no divná, ani jsem si do toho nechtěla dát věci, ty šuplíky byly uvnitř divné a takové ošoupané.. určitě plné pavouků.. :D .. Restaurace skříně mi byla povolena a předělání pokoje taky!
Hned další den, když jsme se měly s Šarlot sejít ve Walmartu, což se nakonec nepovedlo, ale i tak jsem tam jela, jsem všechno nakoupila (O nakupování a story se Šarlot je celý druhý vlog!)..
Nakupování byla sranda, jako obvykle, ale hlavně to bylo dlouhé! :D .. (Nákupy jsem musela opakovat, protože barva mi nestačila, kupovala jsem jich ještě 5! :D :D)


Ještě ten den jsem se pustila do restaurování té skříně.. No ještě teď to kvůli své lenosti nemám hotové :D .. Ale dnes jsem trochu pokročila :D .. Snad už to brzy bude!
Ten večer mi psala Sarah, šly jsme na večeři do Beerworks, tam jsem totiž dlouho nebyla haha :D .. 



Původně jsme vůbec nejely na večeři, ale na pláž, jenomže tak moc foukalo, že jsme měly písek úplně všude, takže po pár fotkách jsme to vzdaly a jely na tu večeři!


Ve středu byla HM v New Yorku na US Open! Viděla Federera! :D Tomu se říká pracovní schůzka, huh,? :D 
Přivezla mi z NYC dáreček a to sice toto úplně super triko! Je to strašně příjemný materiál! Hrozně moc heboučké! :3 Vy to nevidíte, ale po celém triku je milion nápisů I ♥ NY .. :D


V pátek pořádali Šarlotčini HP slavnostní, narozeninovou večeři, na kterou mě pozvali, takže jsem byla u nich, měly jsme dokonce takové to typické želé z filmů! Hýbalo se to přesně jak v Tom&Jerry! Po večeři jsme jely zase k nám, dvěma auty.. Si můžem dovolit, víte jak.. :D:D







V sobotu, kdy už konečně byly ty Šarlotčiny narozeniny, tak měla Viv oslavu narozenin, takže jsme ráno jely nakoupit ještě nějaký dárek, balónky a pak už jsme si užívaly oslavu plnou dětí a rodičů :D.. Malovaly jsme dětem na obličej, dělaly jsme z nich tygry, motýly, víly.. :D 
Ve 2 hodiny jsme se odebraly lodí do Bostonu, protože 2 dny předtím otevřeli úplně 1. Primark v USA a to sice právě u nás v Bostonu! Tak jsme ho vzaly útokem! :D Šarlotku to trošku znavilo.. (Já pak usnula v té lodi taky :D:D)



Když jsme se vrátily, tak jsme se nachystaly a vyrazily na večeři :) .. Do takové klasické hamburgárny :D 





Ráno Šarlot jela domů, já šla spolu s Terezkou do kostela a jely jsme lodí na Cape Cod.. konečně!! :D
Cesta lodí byla super! Viděly jsme dokonce velryby !! Úžasný zážitek! (přidávám tady hodně mizerné video :D Točila jsem to bohužel na mobil, nikdy jsme nevěděli, kde se ta velryba objeví, to se točí těžko :D)

ta černá tečka tam ! :D
Byly jsme v Provincetown, což je vlastně přímo u Cape Cod (pro ty, co neví, tak to je mys). 
A je to město homosexuálů. Nikde jich nepotkáte tolik, jako tam.. Není to, že sem tam někdo, ale kromě turistů snad úplně každý! Jo a taky spousta transexuálů.. Docela zážitek.. :D.. Strávily jsme tam celý den a po ceste zpátky si Štěpánka schrupla v lodi :D :D ..





















Selfie v hnusném zapatlaném zrcadle nesmí chybět.. :D 




Nesnáším ten hnusný návrat do reality v pondělí, po takovém krásném víkendu.. :D:D

Jinak skříň už by mohla být brzy hotová, uklidím si v pokoji a začnu stěhovat nábytek a pak vám sem všechno hodím ! :))

Je ze mě hotový restaurátor nábytku!

Tento víkend jedeme do Vermontu na dům u jezera, na svatbu sestřenice mého HD.. Bude sranda určitě! :D .. Už se těším! :) Dost možná tam za mnou přijede i Vendulka :) !

Tak já už zase letím pracovat a slibuju, že se tentokrát ozvu dřív! 

PS: vtipná storka na konec.. :D:D Dnes jsem šla ze Starbucks (už nejezdím tam kam dřív, ten kluk se pak už neozval totiž :D..) No a vylezu a nahrávám kámošce hlasovku: "Kámo, teď tady zastavil uplně hezký kluk!!".. :D Sednu do auta, kluk prochází kolem mě, mrknu.. a on to byl můj "kámoš" ze Starbucks, kterému jsem dala to číslo... :D .. No nastartovala jsem a nahrávala jsem jí další hlasovku: "No ty vole, víš kdo to byl? Ten týpek ze Starbucks" a v tu samou chvíli začala hrát v rádiu písnička Call Me Maybe.. :D:D:D Dobře no.. takové vtipné náhodičky.. 

With Love
Stephanie ♥ !

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Vy jste se hledaly až jste se našly! Sleduju vás na facebooku - obě! Vlastně vás doslova stalkuju! A joo zanedbáváš ten blog teda :D Článek po tak dlouhé době! :D Ne dělám si srandu, užívej si (dávej o sobě ale i vědet samozřejmě - kdekoliv! :D).
    Vlogy jsou skvělý, pokračujte v nich! :)
    Z Dánska Tvá B.
    PS. Chápu ten spánek. Dnes je pátek odpoledne a večer máme jít na party. Já bych radši zalezla do postele ale :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to myslíme! :D
      Už se jí nemůžu dočkat! Sem ji zas dlouho neviděla! :D
      Ooo děkujeme! :D
      a děkujeme za pochvalu vlogů ♥
      Jennifer (rybička) tě pozdravuje! :D
      Jenom si di lehnout, to je lepší :D !

      Vymazat

Jsem ráda za každý váš komentář! :)