Latest Posts

O Canada! ♥ #1 Boston - Niagara Falls - Torronto + Stanley Cup!!

By 4:35


https://www.youtube.com/watch?v=zwDvF0NtgdU

Čau Ahoj! ♥

Včera tady byl Columbus day, a tak jsem měla volno, v neděli jsem se vrátila z výletu z Kanady, který byl tím nejlepším v mém životě! Cesta se skvělou partou do skvělé země, co víc si přát! :) Tímto děkuju Markétce, Leničce a Šarlot za nejlepší road trip!! ♥


Už nějaký ten týden zpátky jsme se přes skupinu au pairs domluvily s Leničkou a Markétkou, že pojedeme do Kanady, zaplatily jsme si takový zájezd, který nám ale týden před odjezdem zrušili.. Vrátili nám sice peníze, ale Lenička a Markétka už měly zaplacené letenky do Bostonu a jízdenky z Bostonu domů. Přemýšlely jsme jak to udělat, že bychom si půjčily auto nebo našly jiný zájezd. No nakonec jsme se rozhodly pro autobus a do Kanady vyrazily autobusem, no a ještě jsme k sobě přibraly Šarlot!
A teď zpátky do středy 7.10!

Celý den jsem normálně pracovala, přišel mi výsledek úkolu z toho týdne, měla jsem Fko :D. Bohužel jsem už neměla čas to zpracovat znova, tak jsem to nechala tak. Když byly děti ve školce, tak jsem si dokoupila poslední věci do Kanady, cestovní šampon, sprcháč, teplé ponožky :'D.. A tak no :D .. 
Nejvtipnější bylo, když jsem vyzvedla děti a potřebovala jsem ještě něco nakoupit v drogérce, tak jsme tam vlezly a nějaký pán říká "to miminko je ale krásné, takový hezký chlapeček" a já na to "ale to je holčička" a on "no ty si krásný chlapeček, kolik pak ti je?" a já "5 měsíců, ale je to holka" a on "to já mám takového vnuka! Úplně stejný věk!" a za chvilku "no co ty kluku neusměješ se na maminku?" a já "je to holka a já nejsem jeho matka" a pán jenom "no joo, je to šikovný kluk, máte hezké děti!" :DDD 
Hodinu před tím, než jsem měla jet na loď do Hingham, abych jela do Bostonu, mi HM napsala, že nemůžu jet autem, protože ho budou další den potřebovat. No tak taxi jsem si nechtěla brát,nakonec se mi stejně na Uber ukázalo, že v okolí není žádné taxi -_- .. Na štěstí v tu samou chvíli napsala jedna au pair, že by mě mohla hodit do přístavu, takže mě tam nakonec vezla slečna, kterou jsem ani nikdy před tím neviděla, no ale pohodys! 
Přijela jsem lodí do Bostonu, sešla se s Šarlot a šly jsme najít Markétku s Leničkou na autobusové nádraží. Holky byly už na první pohled strašně moc sympatické a tak to vypadalo na peckovní výlet! :)



Kolem 19.45 jsme nasedali do busu a vyrazili směr Kanada!
Asi po 10 minutách jízdy nějaký idiot kouřil na záchodě a pan autobusák zastavil, hrozně nás seřval, že je to nebezpečné, že nezabije kvůli nějakému debilovi 37 lidí a že pokud se nikdo nepřizná tak to otočí a pojedeme zpátky do Bostonu. Nikdo se nepřiznal, ale naštěstí jsme jeli dál! 
V autobuse přes uličku seděl nějaký starší pán, který hned když jsme nastoupily a vytáhly si všechno to jídlo (ano ano, řízky z chlebem nemohly chybět!) tak se smál, že musíme být z Kalifornie, když máme tolik jídla a pak jestli jsme z Francie nebo co :D.. Nevím no, sranda :D ..





No ale tady tomu pánovi jsem nabídla ochutnat bábovku, kterou jsem pekla a on se na tu rozdrcenou bábovku v sáčku nedíval moc vábně, ale pak že teda ochutná.. už mi ji nevrátil -_- .. Prostě si vzal celý ten sáček a už to nevrátil! Hlavně, že tam pak nabízel ostatním a říkal, že je to z Česka a že jsem to pekla já.. :D:D ach jo :(.. :D:D
Cesta byla tak nějak v pohodě, přesedaly jsme, ale žádná hrůza :)..Nejhorší bylo, že jeden autobusák hrozně přetopil a druhý zas valil klimu.. bylo to strašné, nejdřív vedro a pak strašná zima.. to bylo fakt hrozné! :X Samozřejmě jsme točily vlogy, takže z Kanady pak uvidíte i vlog! Kdo ještě neviděl poslední vlog o tom, jak pořád jen jíme, tak tady >> https://www.youtube.com/watch?v=aD4Swdi7PBU ..
Jinak v autobuse jsme se taky snažily spát, ale moc dobře to nešlo, byla to 12ti hodinová cesta, přes noc, ale prostě v tom autobuse se špatně spí no.. :X
Nad ránem nás čekala hraniční kontrola, která byla vcelku v pohodě, jenom paní kontrolorka byla trochu nepříjemná po ránu .. :D Prošly jsme a za nějakou tu hodinku jsme byly na Niagárách!
Niagáry byly nádherné! Počasí bylo super, ten kdo navštíví vodopády, doporučuju, abyste se holky nemalovaly, budete tak mokré, že vás to stejně odmaluje! :D 
V těch pláštěnkách, co jsme dostaly jsme vypadaly jako idioti, ale aspoň byla sranda! :D










Hned po projížďce k vodopádům jsme se rozhodly jít prozkoumat to městečko tam a jak jsme to tam tak procházely (vypadá to tam jako v Las Vegas :D), tak jsme dostaly šílený nápad a to sice jít do Dracula's Haunted Castle (dům hrůzy), kde jsme si mohly vybrat ze tří stupňů strachu.. Jako největší borinky jsme si vybraly stupeň 3. - Hardcore.. :D No bylo to hodně zajímavé, myslím, že takovou show tam ještě neměli a pán, který měl za úkol nás tam vystrašit se směje ještě teď.. :D









Hned na začátku jsme se hádaly, která půjde první a když se teda Lenička obětovala, tak jsme se na ni tak tlačily, že chudina ani nemohla otevřít dveře.. :D Všechny jsme se držely za ruce a byly jsme úplně posrané :D .. Když Lenička po pár krocích málem narazila do skla, a tak se trochu lekla, všechny jsme zapištěly, v domnění, že tam něco bylo :D .. My jsme totiž ve výsledku děsily samy sebe :D .. Chodily jsme tam jak posrané, úplně všechno nás děsilo a když na nás pak ještě někdo vyběhnul, tak to jsme se mohly posrat :D .. Potom jsme přišly do úplné tmy a před námi byla jenom tmavá chodba, samozřejmě jsme se začaly hádat, kdo půjde jako první a potom jsme vytáhly mobil, že si teda na cestu posvítíme (ano hrdinky, 3. stupeň strachu :D).. Ulička byla hrozná, bylo to jako chodit v bažině nebo co :D .. No potom jsme procházely dalšíma divnýma uličkama, když najednou někdo zhasnul a zase se na nás rozběhnul, z vřeštěním jsme vyletěly ze dveří ven, kde byla naštěstí jen paní pokladní :D .. Ta jakoby na to byla zvyklá se ani nesmála ani ničemu nedivila, jenom se nás zeptala jaké to bylo :D .. My jsme všechny měly infarkt a výbuch smíchu v jednom, ale i tak se to stalo nejlepším zážitkem ! :D Paní pokladní nás potom už jenom ujistila v tom, že ten, co nás tam lekal se bude ještě dlouho smát :D..
Po strašidelném domě jsme si zašly na oběd a pak projít okolí. Nakoupit, vyměnit peníze, holky si vylezly na věž a já s Šarlot jsme relaxovaly a vypisovaly pohledy! :)















Když jsme se s holkama zase sešly, tak jsme se všechny dohromady ztratily :D . . Né, neztratily jsme se, ale nechtělo se nám pěšky na nádraží, tak jsme chtěly jet autobusem, ale bylo to hrozně komplikované, potom nám jeden bus ujel, a tak jsme si nakonec vzaly taxíka.. :D
Ten byl tak hodný, že nám ještě zastavil u obchodu, abychom si mohly nakoupit jídlo a dokonce nám to čekání nezapočítal do ceny! :) Prostě úplně super borec! :)
Mimochodem, na autobusové zastávce na Niagárách jsem učinila velký objev! :D A to sice, že staré logo tv Nova je taky známé v Kanadě, inspirovali se jím výrobci sušáků na ruce! :D


Z Niagár jsme se vydaly autobusem do Toronta. Cesta byla v klidu, ale když jsme dorazily, nevěděly jsme, kudy z nudy je náš hotel. No poprosily jsme jednoho pána, který nám to ochotně vygooglil na mapách, já jsem si to ofotila na mobil a že se vydáme na cestu.


Jenomže, byla už tma, byly jsme unavené a vláčet se 20 minut někde s kuframa se nám nechtělo, no jo, vzaly jsme si taxík! Tentokrát jsme vůbec neměly štěstí na pana taxikáře, na Niagárách byl super, za to tenhle byl idiot. Rozhodl se (a dokonce to řekl na hlas), že jsme bohaté nannies z USA, tak nás vezme delší cestou. Nejen, že nás vzal na opačnou stranu, ale dokonce k úplně jinému hotelu, no nenechaly jsme si to líbit a nakonec nás zavezl na dobré místo, za nějakých 10$ (s dýškem 15$) .. Hrůza.. No hotel byl naštěstí hezký! Za cca 25$ (na jednu osobu) i se snídaní, to bylo super, jenom ta klima mohla líp fungovat no.. :D :D
Večer jsme vyrazily projít město a sednout si na drink. Nebyly jsme tam vůbec dlouho, protože jsme byly děsně unavené a ráno jsme musely vstávat, ale stihly jsme se ztratit a zmoknout, vyděsit se, když jsme se dostaly do nějaké čtvrti bezdomovců a smažek.. prostě zážitky se kupily! :D :D





Ráno jsme si přivstaly.. Spíš jenom já, holky se rozhodly budík ignorovat :D :D .. Ale potom jsme se sbalily, vyrazily na snídani, po snídani vzaly kufry a vyrazily do města! :)


Toronto bylo moc hezké! Jako první jsme zamířily na autobusovou zastávku, kam jsme si do úschovny daly kufry. Potom jsme to prošly křížem krážem. Město, CN Tower (což bylo mimochodem úplně parádní!!), já s Markét jsme ještě vyrazily do Hokejové síně slávy, cestou jsme se zastavily vyfotit ve školním autobuse (juhuuu, další sen splněn!) a prostě byla to pecka!

To musíte rozkliknout, abyste viděli ten rozdíl! :D






















 













PS: v Torontu se zrovna hrál nějaký asi důležitý zápas v baseballu a tak jste snadno mohli rozeznat turisty od obyvatelů Toronta.. :D Protože zatímco turisté šli jedním směrem (menšina :D), obyvatelé Toronta se v modrých dresech teamu valili na stadion! :D

Potom jsme udělaly nákup jídla, sedly do busu a vydaly se do Ottawy!

O tom, jak to bylo v Ottawě a v Montrealu vám napíšu další článek, protože byste to jinak četly dva dny! :D

Doufám, že se vám článek líbil, určitě mi dejte do komentářů vědět, jak moc mi závidíte, že jsem si šáhla na Stanley Cup :D :D Sranda ..

Mějte se krásně a těšte se na pokračování! ♥

With Love
Stephanie! ♥

You Might Also Like

0 komentářů

Jsem ráda za každý váš komentář! :)