Latest Posts

Opět na místě činu - New Hampshire! Aneb jak se bydlí uprostřed lesa..

By 17:22

Čau Ahoj! ♥

Pokud jste mým pravidelným čtenářem, tak si jistě rozpomenete na to, že někdy v pravěku jsem byla s Terezkou v New Hapshire na takový spontánní výlet! No tak jsem se tam vydala znova, tentokrát na víkend a vyměnila jsem parťačku Terezku za Šarlot, protože Terezka si válí šunky někde na West Coast! Každopádně, kdo ten článek nečetl.. nebo si ho nepamatuje odkaz ZDE. :)

Jelikož jsem výjimečně musela pracovat i v pátek, tak se nám plán "pojedeme už v pátek" změnil na "pojedu v pátek večer k Šarlot a vyrazíme v sobotu ráno" :D..

Celý den jsem v pátek tedy musela pracovat, protože HM byla v práci, pěkná otrava. Řekli mi, že HD bude doma kolem páté, proto jsem měla všechno naplánované tak, že přijede, v klidu se dobalím a nejpozději v 6 vyrazím k Šarlot. Jelikož ještě v 6 nikdo nebyl doma, byla jsem už pěkně naštvaná, ale co mi zbývalo jiného než čekat... O půl 7 jsem se začala konečně balit, protože Host rodiče přijeli. Ještě jsem si sedla k noťasu, abych našla nějaká zajímavá místa v New Hampshire, ať víme, kam vůbec ráno vyrazit. Jelikož nám HM nabídla, že bychom mohly spát u její tety, která má nějaký byt pro hosty nad garáží, musely jsme se tomu přizpůsobit, vždycky je dobré na něčem ušetřit. Akorát jsem si tedy musela sbalit i peřinu, prý je tam moc zima :D..
Naložila jsem auto a vyrazila k Šarlot. Přijela jsem, Šarlot nasedla a jely jsme pro kávu :D.. Když jsme se vrátily, tak jsme si udělaly tousty na večeři a šly hrát karty. Trošku jsme popíjely, tak jsme si potom u nich ve vstupní hale udělaly párty na fakt super písničky :D .. Kanikuly, Dragostea din tei atp. :D Byla sranda :D .. Potom jsme si sedly nad papír zajímavých míst v New Hampshire a sepsaly kam a kdy pojedeme.



Šly jsme spát asi o půl 3 ráno. Plán byl vstát tak, abychom v 8 vyjely. Vstala jsem v 7, Šarlot v 7.30 a vyjely jsme před devátou :D .. Co už.. Sotva jsme se rozjely, Šarlot chtěla pustit písničky, měla taky své CDčko s českýma písničkama, které tam chtěla dát, ale prostě nějakým záhadným způsobem se celá mechanika sekla a už jsme si nepustily žádné CDčko, poslouchaly jsme rádio, které se furt rozlaďovalo, vypadávalo anebo tam byly reklamy :D .. Přečetly jsme si manuál auta, googlily, co dělat se zaseknutým CD v autě, vyzkoušely jsme všechno, ale prostě se nám to nepodařilo rozjet.

To je tak, když 2 baby jedou na jednu noc na výlet :D !

Jely jsme asi půl hodiny, když jsme si uvědomily, že bychom měly natankovat, protože bychom asi brzo dojely :D .. Tak jsme zastavily na nějaké benzínce, jenomže nám to nechtělo vzít kartu, tam jsme se tam s tím mořily a pak jsme to vzdaly, že zastavíme někde jinde.. Každopádně jsme udělaly dobře. Na další benzínce nám na stojanu dokonce hrály reklamy, abychom se u tankování nenudily! :D :D S plnou nádrží jsme pokračovaly směr New Hampshire!

Když jsme dorazily na první místo a to sice na Mount Monadnock, která se nachází v Monadnock State Park. GPS nás poslala trochu jinam, paní nám tam na parkovišti řekla, že hlavní vstup do parku a lehčí trasa je 3 míle zpátky a doleva. Tak jsme teda jely, vůbec jsme neměly odhad na míle, ale dorazily jsme! :D co by ne, když tam byla obří cedule "Monadnock state park next left"
Když jsme vjely na parkoviště, musely jsme zaplatit 5$ za každou, žádný div, že Amíci jsou tlustí a nikam nechodí, když i za túru musíte platit 5$ na osobu! :D Zaparkovaly jsme a vyrazily na túru. Kopec to byl teda slušný a hlavně ta stezka vedla nějakým potokem, takže jsme byly do chvilky úplně promočené :D.. Moc daleko jsme nedošly, celá túra by trvala kolem 4 hodin a na to jsme neměly čas a vlastně ani síly :D .. Ale nebyly bychom to my, kdybychom nedělaly kraviny, že ano..





Nezdá se to, ale byl to celkem sešup! :D
No co, socha Svobody uprostřed lesa.. 
Cestou k autu jsme narazily na hrozně krásné jezero, ale bylo oplocené a nemohly jsme se k němu dostat, rozhodly jsme se to obejít až jsme dorazily k takovému splavu/vodopádu, fakt hezké, ale stále jsme neměly fotku toho jezera, takže jsem se rozhodla tam podél toho vodopádu vyběhnout nahoru a to jezero vyfotit. Taky se mi to podařilo.. ALE, nedošlo mi, že to vlastně ještě budu muset sejít dolů, což nebylo tak jednoduché, ale sjela jsem to po zadku :D :D





Potom jsme sedly do auta a jely na další místo - Bellows Falls, trvalo to asi další hodinku nebo tak nějak. Až na místě jsme zjistily, že jsme vynechaly jeden bod programu, ale stejně to byla jen další hora nebo tak :D ..
Bellows Falls je malinké, krásné městečko, kde byl zrovna Santův Express, ale nic moc teda, prostě zelený vlak :D:D.. Je tam moc krásné náměstí! Zašly jsme si tam na oběd, trochu si to tam prošly. Mají tam knihkupectví, ve kterém mezi knihami leží kočka. To bylo něco pro mě.. byla jsem tam 2x! :D:D







Zase jsme sedly do auta a jely asi hodinu do Manchesteru!
Manchester byl hezký, ale moc jsme tam toho nestihly, už byla celkem tma a moc jsme se tam nevyznaly.. Byly jsme na Ash Street School, potom jsme byly u Muzea umění, před katedrálou na ulici Notre Dame.. a tak :)



Trochu jsem se při parkování lekla :D 






Z Manchesteru rychlá zastávka v Concordu na jídlo a už jsme vyrazily směr Chichester, kde jsme měly spát.
Co bylo hrozně zajímavé na New Hampshire bylo asi to, že když jedete mezi tamními městy, jedete vlastně pořád v lese a hlavně, v tom lese jsou domy.. zhruba každých 500 metrů dům. Nejsou to chaty, ale normální domy, kde někdo bydlí. Klidně i s dětmi, byly tam totiž zastávky pro školní autobus. Celý den jsme si dělaly srandu z toho, že beztak budeme spát taky někde v lese.. No a jak to tak už bývá, říkáte si to tak dlouho až se to doopravdy stane :D ..
Když jsme se blížily podle GPS k místu, kde jsme měli spát, trochu jsme z nervózněly, protože jsme byly pořád hodně v lese. No ale to jsme ještě nevěděly, že za 5 minut odbočíme doleva na lesní cestu.. a pak ještě na jednu.. a na další.. Byla taková tma, že jsme vůbec nevěděly, kde jsme a hlavně tam byly asi 3 domy poblíž sebe a kdo měl vědět, který z nich to je?! Zastavily jsme u 1., pronesla jsem, že to to asi nebude, tak jsme vycouvaly a popojely ke druhému, když jsme ho uviděly, tak jsme jenom řekly "páni, takový zámek, tak to se vrátíme k tomu prvnímu".. vrátily jsme se, vystoupily a po zahradě šel nějaký pán se slovy "tady bydlí můj bratr, před tím jste byly správně".. tak jsme sedly zpátky do auta a vracely se nedočkavě k "zámku".. Stačilo trochu světla a ze zámku se stala celkem barabizna, ale taková vkusná.. S obří garáží jak pro letadlo :D .. Trochu jsme se bály toho "budete spát v bytě nad garáží".. Ale když jsme vešly dovnitř, tak jsme oněměly úžasem haha.. Úplně nový byteček, celý ze dřeva, očividně si to stavěli sami. Byla tam kuchyňka, topení, koupelna, ložnice.. Moc hezké to tam bylo!
Povečeřely jsme, zahrály karty a šly brzy spát.








Ráno jsme vstaly celkem brzy, začaly se balit a když jsme si za světla z okna prohlédly ten jejich "zámek" zjistily jsme, že to ani není moc krásná chata jak jsme si myslely, ale pořád hezké na bydlení to jo, jenom za tmy to vypadalo úplně jinak.. Ale víte co byla sranda? :D Měli tam wifi a ani ji neměli zaheslovanou! :D Protože sousední barák byl tak daleko, že tam stejně nedosáhla :D :D ..
Uklidily jsme, rozloučily se s tetičkou a jely hledat místo na snídani. Hrozně moc jsme chtěly něco jak z Amerického filmu, u cesty, někde na vesničce, rodinný podnik.. Našly jsme! :D .. Bylo tam ale hrozně plno, tak jsme si trochu počkaly, ale stálo to za to!




Po vydatné snídani jsme vyrazily k Bostonu, kde jsme se stavily v jednom evropském obchodě, nakoupily sladkosti, které nás stály majlant, ale hrozně nám tady chybí :D .. A vyrazily domů. Když jsem vyhodila Šarlot doma a jela k sobě domů, nějakým záhadným způsobem jsem opravila CD přehrávač v autě, takže nakonec všechno dobře dopadlo ! :D 

With Love
Stephanie ♥ !

You Might Also Like

0 komentářů

Jsem ráda za každý váš komentář! :)