Latest Posts

Halloween + name day!

By 4:12


Čau Ahoj ♥ !


Dnešní článek bude o Halloweenu!

Když jsem jako malá vždycky sledovala Americké filmy, kde se odehrával zrovna Halloween, přišlo mi to strašně super! Taky jsem chtěla takový svátek, kdy se můžu přestrojit a jít dům od domu a vybírat sladkosti! Když jsem byla starší Halloween už se do ČR trošku dostal, alespoň v podobě různých párty v kostýmech, říká se "je to Americký svátek, netahejte to sem!", ale když se zamyslíte, Halloween vůbec není Americký svátek, jak si spousta lidí myslí! Zvyky Halloweenu se rozvinuly v Irsku na základě zvyků oslavy svátku Všech svatých, který byl přenesen do Irska z Říma. Opírají se o původně židovskou tradici slavení svátků již od předchozího večera, neboť Židé počítali začátek dne již předchozím západem slunce. Vystěhovalci zvyk přenesli v 19. století do USA, kde se všeobecně rozšířil, a odtud ho s expanzí americké kultury přejímaly další země. (Převzato z https://cs.wikipedia.org ). Tak už nebuďte bručouni a dejte tomuto svátku aspoň šanci! Já si ten svátek zamilovala. Spousta au pairs mi řekla, že Halloween slavit s rodinou nebudou, že je to trapné, ale to bych nebyla já, abych se do nějaké trapné věci nepustila, já přece miluji trapasy! :D Takže jsem se jednoho krásného dne vydala s Luckou na nákupy halloweenského kostýmu! Já si koupila kočičí uši, tlapky, ocásek a obojek (náušnice k němu, aby to ladilo, ale potom jsem si obojí zapomněla, hihi)... Lucka, jelikož je odvážná, si koupila kostým.. já přesně nevím, kdo že vlastně byla, ale trochu vypadala jako Robin Hood.. :D

Práce na mém make-upu mi zabrala asi 2,5 hodiny, ne proto, že by to snad bylo tak náročné, ale spíš proto, že jsem u toho poslouchala písničky a já mám prostě občas nutkání pořádat ve svém pokoji koncert pro všechen přítomný nábytek, takže tak no.. :D



Kolem šesté hodiny večer jsme se s rodinou vydali k jedním známým, u kterých jsme měli společně s dalšími dvěma rodinami večeři v podobě pizzy! :D
Když jsme se pořádně najedli, tak jsme vyrazili do ulic! Už byla pořádná tma, Viv pořád běhala s baterkou, byla sranda :D .. Strašně se mi líbí ty jejich nazdobené domy!! Úžasné! Nemůžu se dočkat Vánoc!!


Chápu, že tam moc nevidíte, ale byli tam obří pavouci! :D

Chodili jsme tedy od domu k domu, poznávací znamení byla rozsvícená dýně před domem, tak jste věděli, že tam někdo je a má sladkosti! :D
Spousta lidí se na mě dívalo divně, když jsem společně s tříletými dětmi zvolala ve dveřích "Trick or Treat!" :D Ale hned jak zjistili, že je to můj první Trick or Treating, tak se smilovali a nakonec jsem vyfasovala i nějaké ty sladkosti, ale stejně jsem to většinou dávala Viv.



Když bylo asi 8 hodin nebo tak nějak :D.., musela jsem sednout do auta a jet za Šarlot, protože nás čekala Halloweenská, pravá, nefalšovaná, Americká house party! :D
Párty byla super, úplně jako z filmu, tolik lidí, že se ani nepohnete, červené plastové kelímky s alkoholem všeho druhu, velmi kreativní kostýmy, ne jako v ČR, že polovina lidí přijde bez kostýmu, tady byste byli za blbce.. Byla to paráda! Byla to nějaká Evropská párty, takže jsme potkali pár Čechů a Slováka, Francouze a tak.. Bylo to supeer! Jo když jsme nějakým záhadným způsobem pokazily s holkama muziku, ve chvíli, kdy začala hrát česká písnička, musely jsme to tam rozezpívat! :D








Když párty rozehnali páni policajti, museli jsme se všichni odebrat pryč, a protože noc byla ještě mladá, vydaly jsme se s holkami k našemu novému kamarádovi a bratrovi Slovákovi domů! Párty pokračovala! :D A jelikož se tady v USA zrovna posunoval čas, ještě jsme přišly ve 2 domů! :D Takové šikulky! :D 



Abychom si to ujasnili, Halloween byl úžasný a klidně ho budu v budoucnu praktikovat!

Ale to není ze 31. října všechno! Moudří už vědí.. 31. října má v Česku svátek Štěpánka, tedy já pro ty, kteří si sedí na vedení .. ALE.. V Americe svátky neslaví, v 99,9% ani neví, že něco jako kalendář jmen existuje.. Mojí rodině jsem se o tom zmiňovala v emailech ještě než jsem sem přijela a v červnu jsme oslavili svátek mé Hostmum.. Když jsem v pondělí přišla k týdennímu rozvrhu v kuchyni, srdíčko mi poskočilo! Nahoře v rohu bylo napsáno : "Všechno nejlepší ke svátku Stephanie, říjen 31.!!"



Strašně moc mě potěšilo, že si vůbec vzpomněli a byla jsem za to ráda!
Ale potom v sobotu, 31., jsem celý den skypovala s někým, kdo mi chtěl popřát a když jsem si psala s Hostmum a zeptala se, co dělám a já psala, že furt skypuju, tak se mě zeptala, že to je divné, proč mi najednou všichni volají? :D A tak jsem jí tedy napsala, že proto, že mám svátek. Ale ona mi na to odpověděla: "Ale nemáš svátek 31.?" a já už jenom: "Dnes je 31."... No a tím se spustila lavina omluv, že na můj svátek nezapomněla, ale že si myslela, že je 30., a tak pro mě měla nachystané překvapení na neděli ráno, chtěla mi nachystat květiny a dárek před dveře, abych až se probudím, byla překvapená. Ještě mi napsala, že je v obchodě a hned bude doma a dá mi můj dárek. Sotva vešla do domu, už klepala na  mé dveře a ještě jednou, nebo 30x se mi omlouvala, že jí to přijde, jako by zapomněla na mé narozeniny, věta "nic se neděje" jí prostě asi nestačila! :D .. 
Objala mne a utíkala, doslova, utíkala pro dárek.
Když přišla po druhé, tak měla plné ruce dárečků a nádherných květin! Miluji fialovou a hostmum to ví! :3




A co že to bylo za dárečky?!
Krásné přáníčko, velmi originální! :D
Zlaté náušničky S,K (mé iniciály, kdyby někdo nechápal :D)
Lak na nehty (Jo, Hostmum prostě ví, co potřebuji!)
Časopis, modní samozřejmě! :D
ČOKOLÁDA S KARAMELEM! Ano, to byl snad nejlepší dárek ! :D
Houby, celé to byl skvělý dárek a já jsem moc ráda, za svou rodinu ♥ !




Tak tolik by bylo k mému svátku! Všem Štěpánkám přeji opožděně všechno nejlepší a vám všem ostatním ke všem svátkům taky!

Mějte se krásně! A všem moc děkuji, za sledování mého blogu!


With Love
Stephanie ♥ !


You Might Also Like

0 komentářů

Jsem ráda za každý váš komentář! :)