Latest Posts

Líné svátky a happy new year!

By 22:58


Čau Ahoj! 

V Česku mezi 25. prosincem a 31. prosincem většina lidí jezdí po příbuzných. Návštěvy, obědy, dárečky a rodinné chvilky. Jelikož tady se většinou Vánoce slaví už se všemi, bratři, sestry, rodičové, tak po svátcích moc nikam k rodinám a známým nejezdí.
Ve mně je ale ta česká krev, a tak jsem hned další den, v sobotu, vyrazila k Šarlot! Strávily jsme spolu celý víkend.. ehm.. vlastně týden!
V sobotu jsme se kromě flákání a sledování Harryho Pottera (samozřejmě v angličtině!) vydaly večer na Bowling. Na prvním místě to bylo nad 21 a na druhém to bylo na hodinu čekání! Ale nám to nevadilo, čekání jsme si zpříjemnily ježděním na motorkách ! :D Větší srandu jsem snad ještě nezažila! :D Než jsme přišly na to jak to vůbec funguje, tak jsme tam nechaly nějaký ten dolar a čas, ale stálo to za to! :D 
Když na nás přišla řada s bowlingem, vzaly jsme si boty a šly na dráhu. Já jsem hrála bowling poprvé v životě a je to sranda! :D .. Ale ty koule jsou hrozně těžké ! :D .. Až jsem se bála, že jednou odhodím i ruku :D .. 


V neděli jsme se zase flákaly, sledovaly Pottera, filmy, objednaly jsme si jídlo, prostě taková pohodička! 
Šarlot měla celý týden volno a protože moje HM byla ten týden doma, měla jsem ho taky trochu volnější. Celý týden jsme jezdily sem a tam od Šarlot k nám a celý týden jsme se spolu flákaly! 


Další víkend jsme si uvařili krupici, abychom si připadaly jako doma! A potom jsme se podívat v Bostonu, kam jsme původně jely bruslit, ale protože bylo teplo, led tál a Frog Pond byl bohužel zavřený :(.
Ale stejně jsme se na Silvestra do Bostonu vrátily a konečně si zabruslily! Bude vlog! :)


Společně jsme taky ten Silvestr taky oslavily. Musela jsem pracovat a hlídat, ale Šarlot se obětovala a zůstala se mnou doma. Myslím, že i tak jsme si to moc užily! Hlídaly jsme sice 4 děti, ale všechny spaly, dívaly jsme se na filmy, popíjely potají drinky a potom se dívaly na přímý přenos z Times Square :).

Celou naši flákárnu jsme zakončily dětskou párty u Šarlot. Její malá slavila narozeniny a měla to ve stylu SPA. Bylo to super, holčičkám jsme dělaly masky na obličej, promítal se film, byla pizza, dort, lakovaly se nehty, prostě super růžová holčičí párty!


A i když už je dávno po Silvestru, moc ráda bych Vám všem popřála, aby rok 2016 byl krásný, šťastný a abyste si splnili své sny, tak jako já! <3



With Love
Stephanie <3





You Might Also Like

3 komentářů

Jsem ráda za každý váš komentář! :)