Latest Posts

I saw mommy kissing Santa!

By 2:35


Čau Ahoj ♥

Po 19 letech jsem slavila Vánoce někde jinde než doma. A jsem vlastně ráda, že to bylo zrovna v USA. Je to tady tak hrozně odlišné! Vždycky všichni říkali "tomu nemůžeš věřit, je to jen film...", ale pokud se jedná o Americký film, věřte mi, to není vymyšlené, prostě to tady tak funguje!
V předchozím článku jsem zmiňovala jejich vánoční tradice, které jsou prostě jiné než ty české, ale jsou krásné :).

24. se tady moc nic neděje, alespoň ne u nás. Přijela babička s dědou a Chris (bratr od HD). Druhá babička s dědou a pes přijeli už ve středu :). No a pro au pair je to skvělá příležitost pro skype s rodinou. Takže jsem si hodila štědrovečerní skype a abych se pěkně vánočně naladila, pustila jsem si Tři oříšky pro Popelku, Anděl Páně, Krakonoš a lyžníci a taky Pelíšky (ty jsem mimochodem viděla poprvé v životě :D !). No a taky jsem si udělala vánoční nehty :).



Večer jsme nachystali mléko a sušenky pro Santu a nedočkavě jsme šli brzy spát. Já tedy ne :D .. Já jsem si ještě zahrála Štědrovečerní counterstrike!


A Santa opravdu přišel! Přinesl hodně dárků a když říkám hodně, myslím tím STRAŠNĚ MOC!!


Ráno jsme si posedali do obýváku a začali rozbalovat punčochy!
Měla jsem tam časopis, spoustu sladkostí, papuče anebo taky MORAVSKÉ sušenky (nevím, kde k tomu přišli :D ale prostě už je to tak!). Teprve teď jsem je otevřela, protože mám hlad a taky abych vám řekla, jak chutnají. Takže, jsou to hrozně tenké sušenky a chutnají jako perníčky, ale je to takové hořké.. :D


Po rozbalení punčoch jsem šla do kostela a rodina šla posnídat :D .
Když jsem se vrátila, všichni jsme se přesunuli zpět ke stromku a začali rozbalovat dárky.
Dostala jsem spoustu hezkých věcí :). Takovou heboučkou šálu, náhrdelník, kalendář.. nebo taky plyšovou kočku :D.. Od babičky nějakou kosmetiku.. Ale děda ten měl nejlepší dárek, dostal brokovnici :D :D .. !
Celkově atmosféra byla hrozně zvláštní. Viv ječela, že chce další dárky, Cel brečela.. Co je ale hodně jiné než v Česku je to, že mají potřebu každý dárek hned vyzkoušet, takže rozbalování dárků trvá třeba 3 hodiny. U nás to trvalo tak dlouho, že některé dárky se rozbalovaly až další den! :D :D


Pokud vás to zajímá, tak já jsem do punčoch dala pro Viv spoustu maličkostí v motivem Frozen, protože to pořád frčí! :D A HD s HM jsem tam dala každému obálku s polovinou poukazu, a když je dali k sobě vznikl poukaz na babysitting zdarma, nejvíc se ten nápad líbil asi babičce, pořád mi to chválila :D .
No a Viv s Celií potom našly pod stromečkem nějaké hračky a háčkované čepičky!
HM a HD dostali zarámované fotky a láhev Moravského vína.
No a později byla večeře. Někdo mívá krocana, my jsme měli pečené maso, ale každopádně to bylo výborné!


Další den ráno jsem hned vyrazila k Šarlot, jejíž host rodina odjížděla na hory!
O tom, co jsme dělaly o víkendu, přes týden a na Silvestra vám napíšu příště!
A kde a jak jste prožili Vánoce vy? Copak jste dostali od Ježíška/ Santy/ Papa du Noel pěkného? :)
Tak pro dnešek už je to všechno, doufám, že jste měli krásné Vánoce s těmi nejbližšími a že jste si to pěkně užili! :)

With Love
Stephanie ♥ !

PS: Když jsem měla článek skoro celý hotový, zaseknul se mi prohlížeč, vypnul se a článek se neuložil.. Takže je psaný na dvakrát a s dvakrát takovým zpožděním .. omlouvám se!



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, nebojíš se, že pak bude těžký návrat do reality v Česku ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      Tak určitě tam bude nějaký kulturní šok, ale snad ne větší než jaký byl, když jsem přijela sem. Doufám, že to bude v pohodě :)!
      With Love
      Stephanie ♥

      Vymazat

Jsem ráda za každý váš komentář! :)