Latest Posts

Labor weekend!

By 4:43

Čau ahoj! ♥

Tak můj první Labor Weekend byl epesní! :D 
Labor weekend je to proto, že první pondělí v září je státní svátek - Labor day (svátek práce) a tudíž všichni mají prodloužený víkend a obvykle po něm jdou děti do školy!


V sobotu ráno jsem vstala hodně brzy, rodina pořád nebyla doma, tak jsem se dala na pečení dortu pro Šarlotku k dvacetinám. Kolem 7.15 jsem vyrazila na Bubble run! Cesta byla pohodová, dokonce žádné kolony, za 40 minut jsem byla na místě a sešla se s ostatníma. Bylo to super protože jsme tam byly samé Češky a Verunčin manžel jediný Američan (myslím v naší skupině, protože jinak tam bylo asi 7000 lidí :D). Byla to mega sranda. Bylo to 5km a na každém kilometru byla taková brána, kde na nás padaly bubliny, vždycky měly nějakou barvu a byla to prostě strašná sranda.. S Verunkou (obě astmatičky) jsme teda moc neběhaly, za to když jsme byly u bublinek tak jsme si je proběhly aj 3x.. :D :D .. Čekám na videa a fotky, které jsme fotily na její foťák, ty dám pak na fb stránku, tak nezapomeňte sledovat!



Triko vůbec prát nebudu, protože si to chci nechat takhle hezky barevné! :) Abych jako měla vzpomínku :) .. 
Jela jsem domů, hodila sprchu, nachystala se a kolem půl 2 jsem jela pro Šarlotku do Newtonu! :) 
Po cestě jsme se stavily v Paneře na jídlo a když jsme přijely k nám, měla jsem to samozřejmě skvěle připravené :D .. Hodily jsme si věci do pokoje, no a já jsem jí řekla, že jdu na záchod, ale vlastně jsem si šla pro ten dort, co jsem jí upekla a pěkně jsem jí zazpívala Happy B-day :). 


Šly jsme si sníst, ten pozdní oběd z Panery, na terasu a jako zákusek jsme si samozřejmě daly ten dort :). Pozděj už dorazila moje rodina, tak se všichni seznámily a my s Šalotkou jsme vyrazily na pláž, kde jsme zjistily, že obě máme moc rády Landu! No zahrály jsme si karty - pěkně jak karbaníci Jolíka o čtvrťáky! :D No potom jsme vyrazily na nákupy! Tentokrát jsem si nic nekoupila! Poplácání se po rameni... Ale Šarlotka si koupila krásnou sukni a džísku! Dorazily jsme domů, převlékly se a jely na narozeninovou večeři! Byly jsme v Italské restauraci, daly jsme si výborné špagety, Sex on the beach (bez alkoholu :D), pofotily se a unavené jely domů, kde jsme sledovaly Until Dawn sérii od Goga














Ráno jsme se nachystaly, jely jsme do obchodu koupit voděodolný obal na iPhone a vyrazily na Nantasket Beach, kde Šarlotku čekalo překvapení - dárek ode mě k narozeninám - lekce surfování :). Trochu jsem se bála, že třeba do toho nebude chtít jít nebo tak, ale myslím, že jsme si to úplně parádně užily! Nejdřív jsme vyplnily nějaké papíry v případě zranění a tak, komu mají zavolat, no znáte to.. Když nás chtěli navléct do těch neoprenů, chtělo se  nám čurat, tak nás poslali do kostela na záchod.. :D :D No podaří se, zrovna tam byla nějaká mše, takže fakt super :D .. Potom jsme se teda oblékly do těch neoprenů a začali jsme všichni nacvičovat to, co se mělo předvést později na vlnách :D .. Pádlování rukama, precizně natrénovat vztyk a dobře pochytit balancování koleny.. :D :D Teoreticky jsme to zvládli do pár minut, pak nás rozdělili na skupinky, já a Šarlot jsme byly ve skupince ještě s jedním pánem a druhá skupinka byly spíš menší děti, no a vyrazili jsme na pláž. Tam hned do vody a jde se na to! Štěpánka samozřejmě první dobrovolník, co to chtěl zkusit, že :D :D .. No nepostavila jsem se, hned jsem spadla do vody, ale nedovedete si ani představit jaká to byla sranda! Čekat na vlnu, pádlovat, zkusit se postavit.. Když už se postavíte, musíte se taky zkusit udržet a vybalancovat to prkno na té vodě.. Prostě to bylo úžasné! Nejvíc se mi povedl úplně poslední "sjezd" vlny.. nejen, že jsem se postavila, ale ještě jsem tu vlnu sjela až na pláž, úplně jak profík! :D .. Asi po hodině se šlo zpátky na tu zahradu, kde jsme si vyzvedly věci, odevzdaly neopreny a šly zpátky na pláž, daly si zmrzlinu a hodily relax! 











Zase jsme se stavily v Paneře, daly si oběd, měly facetime s Aničkou (kamarádka Šarlotky, co bude au pair ve VA, kousek od Washingtonu D.C.). Potom dorazily k nám, udělala jsem Šarlot nehty a jely k nim, protože její hostrodinka nebyla doma a nabídli jí, abych tam já spala, což bylo úplně super! Po cestě jsme se stavily na nákup, málem nám obchod zavřeli před nosem, ale asi jsme panu prodavači byly sympatické, protože nás ještě pustil dovnitř! :D Nakoupily jsme, doma jsme si usmažily květák s bramborem a tatarkou, zkoukly další díl Until Dawn, Šarlotka udělala nehty mně a šlo se spát!
Ráno jsme vstávaly celkem pozdě, udělaly si pozdní snídani, nachystaly se a odpoledne vyrazily na nákupy! Já jsem si koupila kozačky na zimu za 20$! Cardigan za 5$, červenou rtěnku a odličovací ubrousky.. Vidíte jak já se krotím?! :D








Ano, jsem si vědoma toho, že vlastně tu rtěnku vůbec nevidíte.. :D
Potom jsem jela domů za rodinkou, kde jsme společně, ještě s jednou rodinkou a já jsem pozvala Sarah, byla sranda, u večeře jsme si popřáli šťastný Labor Day, všichni jsme se přežrali a já konečně teď píšu článek!



Jinak mám úplně skvělé novinky o rodině! :)
Nevím, jestli si snad překládají moje články a čtou si to nebo co :D .. ale dnes mi HM napsala sms ráno, že fotky ze surfování, co jsem jí poslala jsou úžasné a že se omlouvá, že neodepsala včera (má pokažený mobil), že to vypadá, že jsme si to užily a že jsem skvělá kamarádka, když jsem jí dala takový narozeninový dárek. Taky ať se podívám, jak Cel minulou noc usnula, cucala si palec a druhou rukou držela šprušle od postýlky (u toho byla fotka :D). Dál se mě ptala, jaká byla noc u Šarlot a že ona dělá vepřové BBQ, které miluju - že budou mít nějaké hosty na večeři, že si můžu někoho pozvat a přidat se k nim. Pravděpodobně kolem 5..
Psala jsem jí teda o tom, co bylo, že děkuju za fotky a tak, no když jsem zmínila, že jsme si dělaly květák, tak mi pak odepsala, že miluje můj smažený květák, že bych ho třeba mohla brzy udělat. A že to zní, že jsme měly hezký večer. Ještě chvilku jsme si psaly, poslala jsem jí fotku snídaně, na to mi odpověděla, že to vypadá skvěle a že kdybych chtěla, tak máme doma taky mixér, že si smoothies můžu udělat i v týdnu doma. Ještě jsme si vyměnily pár zpráv a konec. Večer doma, až všichni odešli, jsme probírali jak bude nový rozvrh, jak to bude zítra a tak, dokonce mi dala nějakou slevu 10$ do obchodu, ať si tam pak zajedu zítra ve volnu a tak.. Smály jsme se, bylo to fajn, pak se na mě podívala pohledem - vím,že se chceš něco zeptat tak se zeptej - a řekla "ještě něco?" a já na to, že ne.. ty hodiny s nimi proberu až to bude aktuální, zatím jsem ráda, že to zpátky tam, kde to bylo :) .. 


Jinak se nezapomeňte podívat na moji facebookovou stránku, a taky na stránku Šarlot :)...

Mějte se krásně, zítra je tady první den školy, držte mi palce, já je držím vám a hodně sil do nového týdne! ♥

With Love
Stephanie ♥ !

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj Stephanieee,
    konečně jsem zase online!
    Tolik mi chyběly Tvoje články! A tvoje fotky a všchno!
    jsem ráda, že se máš tak fajn :)
    Aaaa už vás mám obě na fb.
    Pozdravuj, měj se krásně a posílám pozdrav z Dánska!
    Tvá B. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. B! konečně ♥
      Tak mi chyběly tvoje komentáře pro lepší den! :)
      Rybičku Jennifer krmím, neboj!
      Jo to jsi hodná! ♥
      Doufám, že si Dánsko hezky užíváš!
      S láskou Tvá Stephanie ♥

      Vymazat

Jsem ráda za každý váš komentář! :)