Latest Posts

Updates z Massachusetts!

By 4:40





Čau ahoj! ♥

Zrovna je 8.30PM a já nemám potřebu zachumlat se do peřiny a umřít usnout vyčerpáním! Po dlouhé době mám ještě pořád energii a chuť něco dělat! Skvělý čas na článek!
Této dobré náladě a energii vděčím takovému fialovému zázraku, díky kterému jsem se včera konečně vyspala! Poslední dobou (asi tak půl roku :D) nemůžu večer vůbec usnout, přesto, že jsem hodně unavená a ztrhaná. Většinou usnu až tak po hodině/ dvou (pokud nejdu spát jednu v ráno) a stejně se pak celou noc budím a nemůžu spát. Předevčírem to bylo už opravdu hrozné, šla jsem spát po 10PM a ještě v 1AM jsem nespala.. a klasicky jsem se pak stejně pořád budila! Zkoušela jsem otevřít okno (to se mi nevyplatilo, protože jsem pak sice usnula, ale za hodinu se vzbudila a v pokoji bylo asi 5 stupňů :D ), zkoušela jsem se projít, najíst se, napít, spát na opačné straně postele, ale nic prostě nepomohlo, takže nakonec jsem se rozhodla koupit si něco, co mi pomůže usnout a spát. Peťka mi poradila ZzzQuil, což je sirup, který by vám měl pomoct rychleji usnout a spát pěkně celou noc.. Tak jsem si to koupila. Včera jsem se to tedy rozhodla vyzkoušet, pro začátek jsem si dala raději jenom poloviční dávku (15ml) a voila! usnula jsem v rekordním čase a ani nevím jak a v noci se vzbudila jen jednou! Ráno jsem vstala plná energie a skvěle vyspaná! A věřte mi, to tady opravdu dlouho nebylo!! Takže pokud máte někdo stejný problém, určitě doporučuji tedy ten nighttime sleep-aid ZzzQuil!
Kromě špatného spánku se ale nemám vůbec špatně!
Předminulý víkend u nás byla Martinka (vy kteří sledujete stránku na facebooku o tom víte, ti ostatní >> STEPHANIE IN THE USA ). Od Marti jsem dostala pod stromeček lístek na baseball, takže jsme v sobotu byly na zápase Boston Red Sox vs. Toronto Blue Jays ve Fenway Park a byla to pecka! (FP můžete znát z některých filmů - Méďa, Žaloba, Fanaticky zamilován, Pravá blondýnka 2,...) Tímto ještě jednou Marti děkuju, že mě vzala sebou! ♥


V neděli jsme si pak dali snídani u oceánu a zajely k Scituate Lighthouse!


Týden pak byl docela drsný, protože děti měly prázdniny, a tak jsem pracovala ještě víc než obvykle. Málem jsem to nepřežila! :D Dobře to trochu přeháním, byly už i horší týdny!
Ve středu jsme byly v ZOO, což jsem si asi užila víc než holky, ale stejně to byla pecka!


Ano já vím, že tato zvířata jste pravděpodobně viděli několikrát za život, ale já prostě miluju ZOO! :D A kdybych mohla, ukázala bych vám, jak moc se v ZOO líbilo Viv a Cel.. Jinak Viv tam mohla krmit nějaké krávy, takže to byl samozřejmě největší zážitek, taky poprvé v životě viděla slona! Ale na druhou stranu byla moc zklamaná, že tam neměli hady, ty chtěla moc vidět.. :D 

Týden jsme tedy všichni přežili a v pátek dorazila Šarlot! V pátek jsme se vydaly večer na pláž, protože bylo krásně teplo a nechtěly jsme sedět doma. Plavat se opravdu nedalo, ale stejně to bylo krásné. Byla už sice tma, ale na pláži bylo docela dost mladých lidí, tak jsme si hned našly nové kámoše! :D V sobotu jsem Šarlot zase barvila a tentokrát jsme u toho natáčely vlog! Momentálně jsem v polovině vlogu z návštěvy z ČR (na svém soukromém YouTube kanále), ale má to přes 69 videí, takže to prostě trvá mnohem dýl než normálně. Samozřejmě hned po tom, co dokončím tento vlog, začnu makat na kanále S&Ch! Jinak neděli jsem pracovala a pak jsme odpočívaly u filmů!

Ano, vím, že nic nevidíte.. My taky ne.. 
Ještě tohle je nová kámoška z pátku!



A abyste mi věřili, že opravdu makám na vlogu z návštěvy mých bráchů a Nikči, tak už jsem na téměř 19. minutovém vlogu! Jelikož YouTube Editor pobere jen určitý počet videí a zvukových stop, musela jsem jsi část už uložit, teď pracuji na druhé polovině vlogu a potom je spojím dohromady. Není to klasický vlog jako s Šarlot, ale spíš vlog na památku, proto ho nevydám nějak rozděleně, jako třeba vlog z Kanady.

Tohle má být ten neprůstřelný důkaz!
A musím se vám přiznat. Popadlo mě Snapchatové šílenství! Měla jsem Snap sice už předtím, ale poslední dobou ho hodně spamuju! Takže pokud někdo máte snapchat, zkuste si mě přidat >> Stephanie.kral << a třeba příště budete vědět to, co jen málo kdo! :D 


Kdo mě nesleduje na instagramu, tak >> stephanie_kral << a tam určitě taky najdete spoustu fotek, plácám tam všechno možné, aby nebyl zaspamovaný facebook! :D

Zítra má moje nejlepší kamarádka (a určitě další spousta lidí) praktickou část maturity, tak jí a všem ostatním přeji hodně štěstí a držím palce!! Nějak se mi nechce ani věřit, že už je to skoro rok, co jsem maturovala a odletěla do USA! 


Tak se mějte krásně! je 10.30 a já jdu spát! Doufám, že se mi bude spát zase tak dobře jako včera! :D
Užijte si krásný večer/ den, záleží na tom, kdy čtete.. A usmívejte se!


Tohle jsme viděly s Marťou v Bostonském metru :D Alespoň ten někdo poděkoval :D 

With Love
Stephanie! ♥

You Might Also Like

0 komentářů

Jsem ráda za každý váš komentář! :)