Latest Posts

The end of the American story - West Coast adventure

By 13:19


Facebook Fan Page: Stephanie in the USA
Instagram
Email: stephanie.kralovas@gmail.com
Snapchat: Stephanie.kral

Cesta do Las Vegas

V pondělí večer pro mě přijela Šarlot k nám. Loučení bylo dojemné, smutné, upřímné a plné slz... Po cestě k Šarlot jsme se stavily v Mekáči na naše poslední nezdravé společné jídlo...
 U nich doma jsem se rozloučila s její hostmum, kterou jsem potkala mezi dveřmi, potom jsem pomohla Šarlot zabalit krabici, kterou bude posílat domů, vyžehlily jsme si vlasy, aby ráno nebylo tolik práce a po 11 jsme šly spát.



Od 4 ráno jsem nemohla spát, tak jsem se šla chystat, kolem čtvrt na 6 jsme vyjely na letiště, rozloučily se a já šla na check in. S tím jsem měla trochu trable, protože mašinky nebraly cash a já už měla kartu zrušenou.. Pán mi tam poradil, musela jsem si v jiné mašince udělat předplacenou kartu (vypadá to jako kreditka), ale poplatek za ni byl 5$, takže mě to vyšlo o 5$ dráž.. U security se mnou byl zase problém :D to bych nebyla já, kdyby to šlo hladce :D.. Vzali si mě stranou a prohledávali záda.. :D Let do Vegas jsem měla s přestupem v Denveru, Colorado a let tam trval něco přes 4 hodiny.. Let byl v pohodě, úplně rychle to uteklo a byli jsme tam. Přesedání bylo jednoduché, let do Las Vegas byl totiž z gatu hned vedle toho, na který jsme přiletěli :D! Let do Vegas hned ze začátku děsil, turbulence jsme měli snad prvních 10 minut skoro v kuse, ale pak už to bylo dobré a za 2 hodiny jsme byli ve Vegas, kde jsem se potkala s Peťkou
!

V hlavní roli : snapchat :D (stephanie.kral)


Ještě přidám vtipnou story z letadla :D. Letěla jsem v šortkách a nějak nemyslela na to, že v letadle samozřejmě bude zima.. Jelikož se to ale po půl hodině nedalo vydržet, vytáhla jsem si z batohu rifle, a abych se nemusela jít nikam převlékat, navlékla jsem si je na ty šortky :D .. Vypadala jsem hodně komicky, ale tak hlavně, že už mi nebyla zima! :D .. #swag
LAS(T) VEGAS
Jako první jsme si hodily s Peťkou kufry do hotelu a pelášily k bazénu, protože co jiného byste chtěli dělat, když ve stínu je 40°C ? :D U bazénu jsme čekaly dokud pro nás nepřijel náš hostitel a spolu s ním jsme jeli vyzvednout Tomáše.

Jednoduše - PARÁDA ! Vegas je vážně parádní město! Ať už mluvíme o peckovním počasí, které nás samozřejmě pak sralo :D.. nebo o nádherných hotelích a kasínech!



Hodili jsme si věci "domů" a vyrazili objevovat město.. Byli jsme především na Stripu (hlavní ulice ve Vegas), prošli nějaké kasína, viděli Eiffelovku, Sochu svobody a taky fontánu před Bellagio hotelem.. všechno to bylo tak parádní! Byli jsme taky na jednom výzkumu, kde nám pustili díl seriálu, který se ještě nevysílá a my měli pomocí takového ovladače naznačovat, jestli se nám líbí nebo ne.. na konci jsme dostali nějaké kupóny do nějakých fast foodů a tak, ale povím vám.. ten seriál byl super!! :D Chtěla bych ho sledovat! :D


Jelikož jsme byli všichni tři hrozně unavení z letu, šli jsme poměrně brzy spát, abychom ráno neměli větší potíže se vstáváním... Museli jsme si totiž jet vyzvednout auto :D.
Ráno jsme ještě vařili špagety na cestu, řízky zapomněli v lednici, ale auto jsme si zvládli půjčit :D ..
Půjčení auta probíhalo následovně - dopředu jsme si vyřídili rezervaci, přijeli do půjčovny, vyřídili nějaké věci, šli do garáží a vybrali si z naší kategorie parádní auto! :D

Takhle se prostě suší špagety :D
Palmy! Všude palmy ♥
________________________________________________________________________
Svojí vlastní chybou jsem ztratila většinu fotek z dovolené a nějak nejsem schopna to dát po takové době dohromady.
Jeli jsme do Arizony, omrknout Route66, Grand Canyon, přespali jsme v kempu, další den zamířili do Antelope Canyon, který se mi upřímně líbil mnohem víc než Grand Canyon! Po cestě udělali zastávku u Horseshoe a užívali si počasí i dech beroucích výhledů!
Dlouhou cestou jeli zase zpět do Las Vegas a přes noc jeli autobusem do LA!
LA bylo krásné, ale bylo na něj málo času, viděli jsme toho hodně a ještě víc, ale taky toho dost nestihli.. Takže upřímně doufám, že jsem tam nebyla naposled.
Každému VŘELE doporučuji jeden den věnovat UNIVERSAL STUDIOS, které byly naprosto superepesrádes!
Hodím sem fotky, které mám a vy se alespoň pokochejte, když už Vám to nemohu dopodrobna vylíčit..
Kdo nás nesledoval online na mé FB stránce, může se na naše živé přenosy podívat na fb zpětně, tak šup na to! Mrkně te se s námi na Rodeo Drive - Beverly Hills!


CESTA Z LAS VEGAS DO ARIZONY

 Někteří z nás byli prostě unavení!
GRAND CANYON
HORSESHOE
 ANTELOPE CANYON 
znáte z windows10 spořiče obrazovky! :D 
 CESTOU NECESTOU
LOS ANGELES!


UNIVERSAL STUDIOS!
Viděli jsme i takové skvělé herce!! :P

Pro mě to bylo úžasné zakončení au pair pobytu, mrzí mě, že jsme toho nestihli třeba i víc, ale užila jsem si to úplně moc! V L.A. se naše cesty zase rozešli, ale věřím, že i když je to asi nejbídnější článek, jaký jsem kdy napsala, obsahuje spoustu vzpomínek a my 3 můžeme být na chvíli trochu nostalgičtí! ^_^ 

Chtěla jsem zkusit nějakou novou formu videa, ale budu to muset udělat znovu, klasickým způsobem, protože tento nový program mi tam dal přes celé video jejich "nálepku".. Za to se omlouvám, ale než se dostanu k tomu, abych z toho mohla udělat klasický vlog, máte tady alespoň tuhle, trochu nepovedenou, verzi :).

With Love
Stephanie ♥

You Might Also Like

0 komentářů

Jsem ráda za každý váš komentář! :)